7. Nie ignorujcie inhibitorów. 10 rzeczy, która warto wiedzieć o Dying Light 2

Julia Dragović

7. Nie ignorujcie inhibitorów

Screena z dywanem na ścianie dedykuję Marcinowi Strzyżewskiemu, naszemu ekspertowi od spraw rosyjskich.

Eksplorując miasto, możecie dojść do wniosku, że znajdowanie inhibitorów to zbyt dużo zachodu i lepiej ograniczyć się do tych, na które i tak natrafiacie, wykonując misje. Oczywiście, jeśli Wam to pasuje – nikt Wam nie będzie mówić, jak macie żyć.

Chcemy Was tylko poinformować, że nie wszystkie inhibitory są trudne do zdobycia i zbierając je, przyspieszycie wzmacnianie Aidena. Co za tym idzie, będziecie stale zwiększać jego staminę i zdrowie, będzie się też wydłużać czas, w jakim może przebywać w ciemności. To z kolei sprawi, że znajdowanie kolejnych inhibitorów – tych trudniej dostępnych – będzie szło Wam znacznie sprawniej. No i w ogóle będzie się Wam przyjemniej grało, a noc będzie coraz mniej uciążliwa.

ŁATWE INHIBITORY

Autorzy naszego poradnika do Dying Lighta 2 stworzyli listę inhibitorów, które powinniście zdobyć bez większych komplikacji – znajdziecie ją tutaj. Warto zapamiętać ich umiejscowienie i wracać do skrzyń!

Dying Light 2

Dying Light 2

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 4 lutego 2022

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

7.6

Gracze

7.9

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

62

Julia Dragović

Autor: Julia Dragović

Studiowała filozofię i kierunki filologiczne. Pisanie trenowała, rzeźbiąc setki prac zaliczeniowych. Dziennikarka GRYOnline od 2019 roku. Zaczynała w newsroomie, pracowała w dziale publicystyki jako felietonistka i recenzentka, a wkrótce również jako etatowa redaktorka działu poradników i anglojęzycznego Gamepressure do roku 2023. Gra od kiedy pamięta, we wszystko oprócz strzelanek i RTS-ów. Kociara, simsiara, betoniara. Kiedy nie czyści map ze znajdziek i nie gra w symulatory wszystkiego, strategie ekonomiczne, RPG-i (papierowe też) oraz romantyczne indyki, lata z aparatem po polskich i zagranicznych miastach w poszukiwaniu brutalistycznej architektury i postkomunistycznych reliktów.

W razie apokalipsy zombie:

5,4%
Zostałbym jednym z nich, nie lubię się wyróżniać.
15,2%
Uznałbym, że Valve po prostu przegięło z realizmem L4D 3.
0,9%
Kupiłbym Project Zomboid celem szybkiego opracowania planu działania.
78,6%
Lata spędzone przed monitorem doskonale mnie przygotowały, przeżyłbym minimum godzinę.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl