"Zerowa Tolerancja" z gatunku FPS

Odkąd na początku września ubiegłego roku po raz pierwszy napisaliśmy o nadchodzącej grze z gatunku FPS o roboczej nazwie Roll Call zdążył już zmienić się jej developer z firmy Argonaut Games na zespół RockSteady Studios. Teraz natomiast nastała kolej na zastąpienie tymczasowego tytułu oficjalnym i ostatecznym.

Radosław Grabowski

Odkąd na początku września ubiegłego roku po raz pierwszy napisaliśmy o nadchodzącej grze z gatunku FPS o roboczej nazwie Roll Call zdążył już zmienić się jej developer z firmy Argonaut Games na zespół RockSteady Studios. Teraz natomiast nastała kolej na zastąpienie tymczasowego tytułu oficjalnym i ostatecznym.

Zatem w przyszłym roku powinniśmy doczekać się debiutu pozycji pt. Zero Tolerance: City Under Fire, dedykowanej konsolom PS2 i Xbox. Przejmiemy kontrolę nad Nickiem Masonem, czyli członkiem elitarnego oddziału stróżów prawa, stworzonego po licznych gangsterskich incydentach na ulicach metropolii. Nasz bohater nierzadko dostanie się w samo centrum zamieszek, celem pacyfikowania awanturujących się ludzi i przywracania w ten sposób ustawowego porządku.

'Zerowa Tolerancja' z gatunku FPS - ilustracja #1

Oczywiście autorzy zaimplementują szereg rozmaitych środków ofensywnych (np. pistolet i paralizator), abyśmy bez obaw przystępowali do działań przeciwko bandziorom. Ponadto wprowadzona zostanie specjalna tarcza, chroniąca nas przed atakami ze strony oponentów. Dostęp do wyposażenia bojowego zyskamy w magazynie na policyjnym posterunku, gdzie złożymy również raporty, podejmiemy kolejne zadania itp.

'Zerowa Tolerancja' z gatunku FPS - ilustracja #2

Walki z wirtualnymi rzezimieszkami nie będziemy toczyć samotnie, ponieważ otrzymamy pomoc od innych służb. Przykładowo strażak ma być niezwykle przydatny przy pokonywaniu płonących obszarów i „otworzy” zamknięte drzwi swoim masywnym toporem. Z usług lekarza skorzystamy natomiast po odniesieniu obrażeń, poważnie zagrażających życiu. Sterowanie towarzyszami odbywać się ma poprzez wydawanie im prostych komend.

'Zerowa Tolerancja' z gatunku FPS - ilustracja #3

Jeśli chodzi o techniczne aspekty Zero Tolerance: City Under Fire, to warto nadmienić, iż twórcy zastosują słynny system Havok (vide m.in. Full Spectrum Warrior, GoldenEye: Rogue Agent i Mortal Kombat: Shaolin Monks), odpowiedzialny za fizykę. Spore wrażenie na widzu wywrą również efekty specjalne w rodzaju ognia, dynamicznie padającego światła etc.

Urban Chaos: Riot Response

Urban Chaos: Riot Response

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 19 maja 2006

Informacje o Grze
7.2

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Rocksteady Studios
  • Square Enix
  • PS2
  • XBOX
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

październik
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2005-10-31
18:34

zanonimizowany158587 Senator

A właśnie, swietny tytuł! Pamiętam ostatni poziom-the basement i tego przerosnietego owada! Ale to chyba nie jest jakis remake ;(

Komentarz: zanonimizowany158587
2005-10-31
08:42

zanonimizowany246766 Generał

Była kiedyś taka gra jeszcze na Segę Mega Drive -Zero Tolerance. To też był FPS , czy to jest jakaśkontynuacja tego tytułu ?

Komentarz: zanonimizowany246766

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl