Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 listopada 2001, 14:14

autor: Sznur

Zbliża się sezon na Skoki Narciarskie 2002: Polskie Złoto

Już wkrótce pojawi się w kioskach drugi numer wydawnictwa „Dobra GRA”, która wsławiła się wydaniem w połowie tego roku gry Skoki Narciarskie 2001: Polski Zwycięzca. Mimo iż ukazanie się jej na rynku było znacznie spóźnione w stosunku do zimowych sukcesów Adama Małysza, wydawca i tak zanotował wysoką sprzedaż wysokości 40 tys. egzemplarzy. 10 grudnia na rynek trafi drugie wydanie „Dobrej GRY” zawierające grę komputerową „Skoki narciarskie 2002: Polskie złoto”.

Już wkrótce pojawi się w kioskach drugi numer wydawnictwa „Dobra GRA”, która wsławiła się wydaniem w połowie tego roku gry Skoki Narciarskie 2001: Polski Zwycięzca. Mimo iż ukazanie się jej na rynku było znacznie spóźnione w stosunku do zimowych sukcesów Adama Małysza, wydawca i tak zanotował wysoką sprzedaż wysokości 40 tys. egzemplarzy. 10 grudnia na rynek trafi drugie wydanie „Dobrej GRY” zawierające grę komputerową „Skoki narciarskie 2002: Polskie złoto”.

Będzie to nowa, znacznie udoskonalona wersja, jedynej tak naprawdę, trójwymiarowej gry o skokach narciarskich, która przenosi nas w sam środek zimowego szaleństwa. Tym razem, dzięki prawie równoczesnemu wydaniu gry z rozpoczęciem sezonu narciarskiego, będziemy mogli prowadzić wirtualne rozgrywki równolegle do rzeczywistych zmagań skoczków w Pucharze Świata. W grze doszły nowe konkurencje, jak zawody drużynowe, oraz – na specjalne życzenie graczy – zapierające dech w piersiach loty narciarskie na skoczniach mamucich. Oczywiście nie zabraknie Adama Małysza, który wystąpi tu zarazem jako najlepszy komputerowy skoczek jak i patron gry, gdyż każdy numer „Dobrej GRY” opatrzony będzie hologramem Autentycznego produktu Adama Małysza.

Całość oprawiona zostanie bogatym, liczącym ponad 500 kwestii, profesjonalnym i dowcipnym komentarzem w wykonaniu znanych sprawozdawców sportowych: Włodzimierza Szaranowicza i Dariusza Szpakowskiego. Wydanie gry na całym świecie (ukazuje się ona w Niemczech i Austrii jako RTL Skispringen 2002, a w krajach anglojęzycznych jako Skijump Challenge 2002) zostało objęte patronatem przez międzynarodową federację narciarską FIS. Cena „Dobrej GRY” pozostaje na nie zmienionym, niskim poziomie i wynosić ma tylko 19,90 złotych.

Marcin Przasnyski, dyrektor wydawniczy Axel Springer Polska mówi: „Utrzymujemy cenę, gdyż chcemy, aby najlepsza gra o skokach narciarskich była dostępna dla każdego, by zdobyła popularność tak jak jej patron Adam Małysz. Wierzymy, że sprzedaż „Skoków narciarskich 2002” przekroczy magiczną barierę 100 tysięcy egzemplarzy, a więc staną się one najlepiej sprzedającą się grą komputerową w Polsce!”. Być może tak się stanie, ale prawdopodobny sukces wydawniczy zależeć może w niemałym stopniu od równie dobrej jak w zeszłym sezonie postawy naszych zawodników w rozpoczynających się właśnie w sobotę zawodach o Puchar Świata. Sprzedaży gry towarzyszyć ma szeroko zakrojona kampania marketingowa, zarówno w prasie, mediach jak i podczas Pucharu Świata w Zakopanem.