Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 kwietnia 2017, 08:00

autor: Kamil Zwijacz

Zapowiedziano NBA Playgrounds - koszykówkę w stylu NBA Street

Jeżeli tęskniliście za zręcznościowymi grami sportowymi w stylu NBA Street, to ucieszycie się z dzisiejszej zapowiedzi studia Saber Interactive, które w przyszłym miesiącu wyda NBA Playgrounds.

Studio Saber Interactive zapowiedziało grę NBA Playgrounds. Będzie to zręcznościowa koszykówka inspirowana cyklem NBA Street i przeznaczona na konsole Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch oraz komputery osobiste. Premiera produkcji odbędzie się już w przyszłym miesiącu w cyfrowej dystrybucji. Tytuł dostępny będzie w cenie 20 dolarów (około 80 zł), a poniżej obejrzycie jego zwiastun.

NBA Playgrounds w skrócie:
  1. zręcznościowa gra sportowa;
  2. posiadać będzie licencję NBA;
  3. ukaże się w przyszłym miesiącu w cyfrowej dystrybucji na konsolach Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch oraz PC-tach.

Nie ujawniono wszystkich szczegółów, ale wiemy, że deweloperom udało się uzyskać licencję NBA, więc podczas zabawy będziemy kontrolować prawdziwych zawodników – zarówno tych, którzy grają obecnie, jak i gwiazdy z przeszłości (na zwiastunie widać m.in. Allena Iversona). W trakcie kariery mamy rozwijać ich umiejętności i choć nie zdradzono, o co dokładnie chodzi, to można podejrzewać, że sportowcy nauczą się chociażby nowych, efektownych wsadów.

Rozgrywka ma być bardzo przystępna, ale jednocześnie pełna rozmaitych niuansów, zapewniających jej odpowiednią głębię. Mecze mają być efektowne, grafika utrzymana w kreskówkowym stylu, a zmagania odbędą się w ramach single oraz multiplayera (lokalnego lub sieciowego).

NBA Playgrounds to zwariowana i widowiskowa koszykówka. - Zapowiedziano NBA Playgrounds - koszykówkę w stylu NBA Street - wiadomość - 2017-04-06
NBA Playgrounds to zwariowana i widowiskowa koszykówka.

Co do samego studia Saber Interactive, to ekipę tę znacie z wielu projektów, w tym Inversion czy TimeShift. Ponadto firma współpracowała z innymi deweloperami m.in. przy Halo: The Master Chief Collection, a obecnie pomaga przy strzelance Quake Champions. Ostatnim wypuszczonym projektem jest MX Nitro z lutego bieżącego roku.