Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 października 2002, 07:59

Z ostatniej chwili – ukończenie prac, przesunięcia premier...

Na dzień dobry kilka złych i jedna dobra nowina - co by nie psuć tak z marszu humoru zacznijmy od dobrej. Firma Simon & Schuster powiadomiła, iż strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w postapokaliptycznej przyszłości - Soldiers of Anarchy, została ukończona i znajdzie się w zachodnich sklepach w połowie tego miesiąca. A teraz te gorsze wiadomości. Według już potwierdzonych danych termin wydania Devastation, gry akcji/FPS nastawionej przede wszystkim na wieloosobowe rozgrywki drużynowe w sieci, został przesunięty na 25 lutego 2003 roku. To samo tyczy się kolejnej gry z gatunku cRGP firmy Interplay – Lionheart. Premiera została przesunięta na 31 marca 2003 roku roku i zaznaczam, zostało to oficjalnie potwierdzone. Ostanie wieści dotyczą NBA Live 2003. Jak zapowiadano, wersje na konsole PS2, Xbox oraz GameCube trafiły dziś do sklepów, a niestety wersja

Na dzień dobry kilka złych i jedna dobra nowina - co by nie psuć tak z marszu humoru zacznijmy od dobrej. Firma Simon & Schuster powiadomiła, iż strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w postapokaliptycznej przyszłości - Soldiers of Anarchy, została ukończona i znajdzie się w zachodnich sklepach w połowie tego miesiąca. A teraz te gorsze wiadomości. Według już potwierdzonych danych termin wydania Devastation, gry akcji/FPS nastawionej przede wszystkim na wieloosobowe rozgrywki drużynowe w sieci, został przesunięty na 25 lutego 2003 roku. To samo tyczy się kolejnej gry z gatunku cRGP firmy Interplay – Lionheart. Premiera została przesunięta na 31 marca 2003 roku i zaznaczam, zostało to oficjalnie potwierdzone. Ostanie wieści dotyczą NBA Live 2003. Jak zapowiadano, wersje na konsole PS2, Xbox oraz GameCube trafiły dziś do sklepów, a niestety wersja PC dołączy do nich nie 15 października, jak podawano, a dopiero w listopadzie.

NBA Live 2003 to jedna z najbardziej widowiskowych gier sportowych EA Sports. Do dyspozycji graczy oddano wszystkie drużyny z profesjonalnej ligi koszykówki NBA w aktualnych składach z sezonu 2002. Głównym celem, jaki przyświecał twórcom gry, było zwiększenie tempa rozgrywania akcji na parkiecie i tym samym realizmu rozgrywki. Dzięki temu teraz każde zamierzenie gracza od razu zamienia się w czyn – przełożenie piłki, blok czy podanie wykonywane są dokładnie wtedy, gdy wydamy takie polecenie...(encyklopedia)

Soldiers of Anarchy to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy. Gracz staje się przywódcą jednaj z takich grup i wykorzystując swój potencjał taktyczno-strategiczny musi doprowadzić do stworzenia nowego świata i nowego prawa. Łącznie do przejścia czeka dwadzieścia misji...(encyklopedia)

Devastation to gra akcji/FPS nastawiona przede wszystkim na wieloosobowe rozgrywki drużynowe w sieci, jednakże posiadająca też kampanię jednoosobową. Akcja rozgrywa się w post-apokaliptycznym świecie przyszłości, gdzie gangi uliczne, różni najemnicy i ex-żołnierze walczą z doskonale uzbrojonymi oddziałami wielkich korporacji. W trybie wieloosobowym gracz może wybrać, po której stronie się opowiedzieć i walczyć wraz z 31 innymi graczami na 12 zróżnicowanych mapach...(encyklopedia)

Lionheart to gra z gatunku cRPG wzorowana na kultowej serii Fallout, powstała przy współpracy firmy Black Isle Studio (twórcy takich hitów jak: Fallout, Icewind Dale, Baldur’s Gate II) oraz Reflexive Entertainment (Zax: The Alien Hunter, Star Trek Away Team). Akcja toczy się w alternatywnej rzeczywistości XVI-wiecznej Europy. Zwrotną osią w historii świata była Trzecia Wyprawa Krzyżowa, na którą w 1192 roku wyruszył król Anglii, Ryszard Lwie Serce. Podczas morderczych walk nasza rzeczywistość uległa zmianie. Ziemią wstrząsnął kataklizm w wyniku, którego do naszego świata przedostała się potężna magia i nadprzyrodzone istoty...(encyklopedia)

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej