Worlds of Magic ufundowane na Kickstarterze

Worlds of Magic, polska gra strategiczna typu 4X, osiągnęła sukces na Kickstarterze. Studio Wastelands Interactive otrzymało od fanów wymagane 30 tysięcy funtów i już planuje, na co przeznaczyć dodatkowe fundusze.

Łukasz Szliselman

Chętnych, by zamieszkać w wieży czarnoksiężnika nie brakuje

Worlds of Magic, czyli próba nawiązania do klasycznej gry strategicznej Master of Magic, została ufundowana na Kickstarterze. Tytuł powstaje w polskim studiu Wastelands Interactive, którego dorobek obejmuje kilka turowych strategii w kilmatach II wojny światowej. Ekipa poprosiła miłośników gatunku (szczególnie tych pamiętających Master of Magic) o 30 tysięcy funtów. Sumę tę udało się zebrać na tydzień przed końcem akcji. Gratulujemy Polakom sukcesu i życzymy miłej pracy!

Magia to podstawowe narzędzie w Worlds of Magic

Jak to zwykle bywa przy takich okazjach, autorzy pomyśleli o celach dodatkowych, na które zamierzają przeznaczyć nadprogramowe pieniądze. Zebranie kwoty 35 tysięcy funtów sprawi, że w Worlds of Magic pojawi się kolejna, siódma grywalna rasa. Następnym progiem jest 40 tysięcy, po przekroczeniu którego twórcy powołają do życia specjalne potwory (bazyliszki, smoki, olbrzymie węże) porozrzucane po świecie gry. Już sama walka z nimi zapewne będzie czymś ciekawym, ale magowie odznaczający się mądrością zdołają zwerbować te istoty do swojej armii.

Walka nie będzie jedyną drogą do zwycięstwa w Worlds of Magic

Jeśli chodzi o datę premiery Worlds of Magic, Wastelands Interactive celuje w styczeń 2014 roku. W pierwszej kolejności gra pojawi się na komputerach osobistych z zainstalowanym systemem Windows. Kilka miesięcy później otrzymamy wersje na Maca i Linuksa, a pod koniec przyszłego roku na urządzenia przenośne z iOS-em lub Androidem na pokładzie. Chcąc zagwarantować sobie cyfrową kopię produkcji już teraz, należy podarować twórcom co najmniej 9 funtów za pośrednictwem Kickstartera. Można to zrobić pod niżej podanym adresem:

Worlds of Magic walczy właśnie o swoje miejsce na Steamie. Polska produkcja pojawiła się na Steam Greenlight i jeśli uzyska odpowiednią liczbę głosów, trafi na platformę dystrybucji cyfrowej studia Valve. Rodakom da się pomóc nie ponosząc żadnych kosztów w tym miejscu:

Przypominamy, że Worlds of Magic to strategia turowa typu 4X, co oznacza, że do zwycięstwa poprowadzi nie tylko ekspansja militarna, lecz również rozwój ekonomiczny, dyplomacja, czy rozbudowa naszego mocarstwa. Tytuł pozwoli graczom wcielić się w potężnego maga władającego początkowo małą wioską, która z czasem może przeobrazić się w rozległe imperium. Do wyboru będziemy mieli sześć frakcji, z których do tej pory wymieniono cztery: ludzi, elfów, krasnoludów i nieumarłych. Na forum gry trwa właśnie głosowanie, czy piątą rasą mają być orkowie czy draconianie.

Gracze będą mogli rozwijać się w dowolnej z 12 szkół magii, przy czym promowana ma być wszechstronność. Łączenie różnych rodzajów zaklęć zaowocuje równie efektywnymi, co efektownymi kombinacjami. Zasady rozgrywki oparte zostaną na zmodyfikowanym systemie D20, znanym z trzeciej edycji stołowej gry Dungeons & Dragons.

Worlds of Magic

Worlds of Magic

PC
po premierze

Data wydania: 19 marca 2015

Informacje o Grze
5.6

Gracze

4.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl