World of Tanks czekają poważne zmiany w bieżącym roku
Studio Wargaming.net poinformowało, że do końca 2014 roku w grze World of Tanks zostaną wprowadzone poważne zmiany. Będą miały one związek przede wszystkim z poprawieniem oprawy graficznej, zwiększeniem realizmu rozgrywki i dodaniem Bitew Historycznych. Niestety, nie wiadomo, kiedy dokładnie twórcy zaczną implementować nowości.
Wygląda na to, że konkurencja w postaci dodatku Wojska Lądowe do War Thunder odcisnęła piętno na World of Tanks. Twórcy ze studia Wargaming.net ogłosili bowiem, że ich najpopularniejsze dzieło doczeka się w tym roku solidnych modyfikacji. Obejmą one przede wszystkim oprawę graficzną (z bardziej szczegółowymi modelami i teksturami wyższej jakości) oraz model fizyczny, tak aby zwiększyć realizm zabawy. Nowości nie ominą również trybów rozgrywki. Producent będzie na bieżąco prezentował poszczególne zmiany poprzez wypuszczanie kolejnych dzienników dewelopera – pierwszy z nich, przedstawiający ogólnie plany wobec omawianej pozycji, znajdziecie powyżej. Niestety, nie wiadomo, kiedy World of Tanks zacznie otrzymywać wspomniane modyfikacje.

- Lepszą oprawę graficzną
- Bardziej zaawansowany model fizyczny (dzięki silnikowi Havoc)
- Bitwy Historyczne
- Ufortyfikowane terytoria w Wojnach Klanów
- Nowe czołgi
Zagłębmy się w szczegóły planowanych innowacji. W dużej mierze będziemy je zawdzięczali zastosowaniu silnika Havoc, który będzie oddziaływał zarówno na czołgi, jak i na środowisko. W przypadku pojazdów doczekamy się między innymi zwiększenia liczby części podatnych na zniszczenie, dynamicznej pracy zawieszenia, oddzielnego modelowania i animowania każdego elementu gąsienic, a także efektu tzw. „wolumetrycznego ognia” po oddaniu strzału. Z kolei na polach bitew uświadczymy większy wpływ graczy na otoczenie – na przykład nic nie będzie stało na przeszkodzie, by przejechać przez mur, rozbijając go na kawałki, czy częściowo zawalić budynek wystrzelonym pociskiem. Ponadto twórcy pracują nad wprowadzeniem zmiennych warunków atmosferycznych, które ograniczą widoczność.
Kolejną dużą nowością stanie się dodanie Bitew Historycznych. Co ciekawe, twórcy nie będą silili się na zachowanie symetrii w starciach tego typu, toteż może się zdarzyć, że w polu spotka się na przykład 20 czołgów T-34 przeciwko 5 Tygrysom. Zmiany nie ominą również Wojen Klanów – każdy klan otrzyma siedzibę w postaci ufortyfikowanego regionu ze skarbcem w jego sercu. Gracze będą mogli nawzajem atakować swoje terytoria, aby walczyć o zgromadzone bogactwa. Rzecz jasna, nie zabraknie także nowych pojazdów, lecz według wszelkiego prawdopodobieństwa aktualizacji tego rodzaju będzie mniej niż dotychczas.

”To będzie prawdziwie rewolucyjny rok dla gry” – powiedział Mike Zhivets, producent World of Tanks. – „Zmiany zaplanowane na rok 2014 dotykają samego rdzenia produkcji, a każda z nich wpłynie na to, jak widzi się i odczuwa rozgrywkę, wynosząc doświadczenie płynące z walki czołgów na zupełnie nowy poziom realizmu i imersji.”
Przypomnijmy, że ostatnia aktualizacja do omawianego tytułu nosiła numerek 8.11 i została wprowadzona w Europie 11 lutego bieżącego roku, wzbogacając zabawę o tryb Konfrontacji. Jednocześnie był to ostatni patch z serii 8.xx, toteż niewykluczone, że wraz z rozpoczęciem następnej linii, 9.xx, zaczniemy otrzymywać wymienione wyżej innowacje.
Jeżeli chcesz sprawdzić, jak w chwili obecnej prezentują się popularne "tanki", zapraszamy do odwiedzenia strony World of Tanks w dziale Multigier. W tymże dziale możesz przetestować nie tylko tytuł studia Wargaming.net, ale również jej konkurenta, czyli wspomnianą wyżej produkcję War Thunder, która już wkrótce zostanie wzbogacona o walki czołgowe.
- Trzy lata z grą World of Tanks - co się zmieniło, co przyniesie przyszłość?
- Oficjalna strona internetowa gry World of Tanks

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
UbaBuba Generał
Ludzie cisna WG za to ze w nadchodzacym patchu 9.0 w zasadzie nic nie bedzie. Zostal nieoficjalnie nazwany "empty patchem".
WG ze wszystkiego sie wycofuje co mialo byc w 9.0 czyli:
- Fizyki (havoc) nie bedzie
- niezaleznego zawieszenia nie bedzie
- nowych czolgow nie bedzie
- buff/nerf/balans czolgow nie bedzie
- nowej mapy nie bedzie
- zmiany chorego systemu kamuflarzu TD nie bedzie
- zmiany jeszcze bardziej idiotycznego systemu spotowania - ofc nie bedzie
- wsparcia multi-core nie bedzie
- modelu HD IS-4 (ktory prezentowany jest w newsie!) NIE BEDZIE :D
- za to bedzie superasny model HD arty i kilku innych czolgow ktorymi nikt nie gra - GJ WG.
Nagle wszystkie zmiany ktore zapowiadali na 9.0 przeniesli na "w tym roku", czyli obiecanki. Tak jak w roku ubieglym mialo byc drzewo polskie (pozniej europejskie) i bitwy 30vs30, jak i pare innych istotnych rzeczy.
Krotko mowiac - WG zobaczylo ze CBT WarThunder sie przeciaga, to polecieli w kulki i wycofali 90% zmian zapowiadanych w 9.0!!!
Serio, ten patch powinien sie nazywac 8.11.1 lub 8.12 a nie 9.0 i byc przez same WG zapowiadane kilka miesiecy temu jako "big patch".
Cziczaki Legend

Fajnie, ale to nie sprawi że wrócę do WoT'a, ilość Polaków na serwerach jest za duża, ciągle Siema Team i sojusznicy strzelający w pierwszej minucie komuś w plecy zamiast do wrogów(i co od cebulaka słyszałem? coś w stylu "sory prbemy znmyszka"), jadą sobie niszczycielem i spychają naszą artę bo oni chcą mieć ten sam spot, i kto tak robi, oczywiście my polacy, siema team power! Kiedyś nawet się fajnie grało z Brytyjczykami, cyganami i ze skandynawią, sam byłem nawet w multi klanie, jednakże ilość noobów z PL mnie zniechęciła. Jeśli miałbym wrócić do gier MMO, to już prędzej do War Thunder.
zanonimizowany681188 Konsul
O będzie okazja do powrotu, zobaczymy zobaczymy. Jak widać konkurencja jest zdrowa. Tylko czy uda im się zrobić z malucha(silnik gry) na mercedesa?
stud3nciq Pretorianin
Dobrze wiedzieć, że są jakieś zmiany, ale do tej gry nie wrócę. Ta gra jest dla ludzi, którzy chcą po prostu świetnie się bawić i nie przywiązują żadnej wagi do ceny pocisku, kosztu naprawy losowości obrażeń, penetracji i trafień. Jeśli ktoś chce się wybić ponad przeciętność, będzie w sposób socjalistyczny brutalnie równany do szeregu (moje staty - 11k bitew, WN7 1808, WN8 2600 - nick stud3nt).
Zostawiłem w tej grze trochę kasy i trochę żałuję, ale najważniejsze, że się oderwałem - bo z moimi nerwami zaczęło się dziać coś niedobrego. WT też potrafi potężnie wpienić, ale w odróżnieniu od WoT znalazłem tam swoje miejsce, samoloty i styl walki, który przynosi bardzo dobre efekty i dużo zabawy.
h1To Centurion

"Jakość tekstur ma wzrosnąć 3 lub nawet 4 razy." - uwielbiam takie stwierdzenia.