Własne przedmioty w Team Fortress 2

Twórcy sieciowej gry akcji Team Fortress 2 nie próżnują i nie tylko oddają w ręce graczy nowego patcha. Uruchamiają też stronę, za pośrednictwem której będą oni mogli dzielić się stworzonymi przez siebie przedmiotami i avatarami.

Anna Karpińska

Twórcy sieciowej gry akcji Team Fortress 2 nie próżnują i nie tylko oddają w ręce graczy nowego patcha. Uruchamiają też stronę, za pośrednictwem której będą oni mogli dzielić się stworzonymi przez siebie przedmiotami i avatarami.

Na oficjalnym blogu team Fortress 2 pojawiła się informacja o uruchomieniu projektu pod nazwą Contribute. Pozwala on graczom tworzącym własne grafiki i przedmioty, na dzielenie się nimi za pośrednictwem specjalnego formularza.

Własne przedmioty w Team Fortress 2 - ilustracja #1

 

Ze strony Contribute wiemy, że przedmioty autorstwa gracza zostaną dodane do jego plecaka i będą losowo upuszczane podczas gry. W praktyce oznacza to, że gracze z całego świata będą mogli znaleźć nasze dzieło i z powodzeniem używać go podczas rozgrywki.

Aby móc podzielić się z innymi swoimi dokonaniami konieczne będzie spełnienie kilku wymagań dotyczących formatu tworzonych plików:

  • Modele przedmiotów : .QL, .OBJ, lub .MT
  • Materiały: .VMT+, .TXT, oraz .TGA/.PSD
  • Avatary: 184x184 pikseli, .JPG

Przed rozpoczęciem kreacji warto się też zapoznać się z poradnikiem (wersja angielska), dotyczącym procesu tworzenia, który twórcy udostępnili na stronie. Kiedy już spełnimy podstawowe wymagania należy już tylko odwiedzić stronę służącą do przesyłania przedmiotów i avatarów i wysłać pliki podając swoje dane.

Contribute to nie jedyna nowość w Team Fortress 2. Wczoraj w sieci pojawiła się najnowsza aktualizacja gry, która między innymi dodaje nowe animacje i wiele usprawnień. Pełną listę nowości można znaleźć w serwisie VE3D (wersja angielska)

Opublikowane przez Valve dodatki kontynuują serię aktualizacji, które twórcy cyklicznie serwują fanom Team Fortress 2. Contribute poprzez uniezależnienie graczy od tworzonych przez autorów gry przedmiotów najprawdopodobniej sprawi, że TF2 ciągle będzie oferować wiele nowości. Sprawi to, że tytuł będzie miał szansę pozostać wiecznie młody.

Team Fortress 2

Team Fortress 2

PC
po premierze

Data wydania: 10 października 2007

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.3

Gracze

7.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-01-14
11:26

SebaOnePL Konsul

SebaOnePL

Po raz kolejny muszę pochwalić Valve za ich podejście do ich gier. Takich producentów warto wspierać i dlatego (poza tym że to bardzo dobre gry) kupiłem ich Orange Box, CS:S, L4D i jak pokończę gry któe obecnie mam to kupię też L4D2.

Komentarz: SebaOnePL
2010-01-14
17:03

zanonimizowany669088 Generał

Najlepsze jest to, że dla zarówno dla graczy jak i developerów jest to lepsze rozwiązanie. Pierwsi się nie zanudzą, drudzy się nie napracują. Dziw, że tak niezbyt popularne.

Komentarz: zanonimizowany669088
2010-01-14
17:04

rog1234 Legend

rog1234

Wygląda mi to na pierwszy od dawna pomysł, który poprawi tą grę, a nie ją zepsuje. Oby tak dalej, bo po paru ostatnich update'ach jest co naprawiać...

Komentarz: rog1234

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl