Wirtualna roślinność w Unreal Tournament III

Epic Games poinformował o wykorzystaniu programu SpeedTreeRT firmy IDV, pozwalającego na wierną symulację życia roślinnego w wirtualnych światach. Dzięki temu już w Unreal Tournament III gracze będą mieli możliwość prowadzenia potyczek na planszach porośniętych gęstym lasem.

Przemysław Zamęcki

Epic Games poinformował o wykorzystaniu programu SpeedTreeRT firmy IDV, pozwalającego na wierną symulację życia roślinnego w wirtualnych światach. Dzięki temu już w Unreal Tournament III gracze będą mieli możliwość prowadzenia potyczek na planszach porośniętych gęstym lasem.

SpeedTreeRT pozwala na symulację takich zjawisk fizycznych, jak wpływ wiatru na poruszanie się gałęzi. Biblioteka programu zawiera ponad tysiąc modeli drzew, krzewów i roślin wodnych reprezentujących dwieście gatunków. Do tej pory technologia ta wykorzystana była w takich produkcjach, jak The Elder Scrolls IV: Oblivion, Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction czy Gothic III.

„Integracja SpeedTreeRT z naszym silnikiem pozwala użyć w Unreal Tournament III dwóch przodujących obecnie technologii. Niesamowity gameplay i piękne otoczenie z pewnością zachwycą graczy.” – powiedział Mark Rein, wice prezes Epic Games.

Unreal Tournament III na komputery osobiste powinna ukazać się w Polsce już 29 listopada, a dystrybutorem gry jest firma CD Projekt. Konsole Xbox 360 i PlayStation 3 na swoje wersje muszą poczekać do przyszłego roku.

Wirtualna roślinność w Unreal Tournament III - ilustracja #1
Unreal Tournament III

Unreal Tournament III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 12 listopada 2007

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-11-16
13:42

TobiAlex Legend

Przecież jest demo więc co za problem sprawdzić? Na moim sprzęcie tj:

GeForce 7600GT 256MB
2GB RAM
P4 3.2GHz

w rozdzielczości 1024x768 mam ok. 25-30 klatek więc wymagania wbrew pozorom nie są duże.

Komentarz: TobiAlex
2007-11-16
14:30

Azuredragon Konsul

Azuredragon

Ta gra będzie wymiatać klimatem, grafiką i rozgrywkami w sieci. :)

Komentarz: Azuredragon
2007-11-16
14:41

zanonimizowany1278 Senator

😱

co na to Greenpeace??

Komentarz: zanonimizowany1278
2007-11-17
13:53

zanonimizowany372436 Centurion

Sądzę, że ta technologia, dałaby świetne efekty w świecie STALKERa.

Komentarz: zanonimizowany372436
2007-11-17
14:13

Zax_Na_Max Senator

Drzewa, drzewa a obrazek bez drzewek ;) ...

Ale wiadomo wszyscy muszą zauważyć, że gra wyjdzie :P Sprytnie.

Komentarz: Zax_Na_Max

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl