Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 października 2017, 15:27

autor: Krzysztof Sobiepan

Wieści ze świata (Breath of the Wild, Original Sin II, Amazing Eternals, Outcast: Second Contact) 27/10/2017

Dziś piszemy o drugim DLC do The Legend of Zelda: Breath of the Wild (The Champions' Ballad), dużej aktualizacji Divinity: Original Sin II, wstrzymaniu prac nad strzelanką The Amazing Eternals oraz o dacie premiery i nowym trailerze Outcast: Second Contact. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – drugie DLC jeszcze w tym roku

The Legend of Zelda: Breath of the Wild spotkało się z niesamowicie ciepłym przyjęciem. Przez krytyków było określane jako produkcja pod wieloma względami rewolucjonizująca gry z otwartym światem. Mała rewolucja dotyczyła także związanych z tytułem planów wydawniczych firmy Nintendo, bowiem Japończycy zdecydowali się na dwa dodatki DLC do produkcji, Master Trials oraz The Champions’ Ballad. Przepustka sezonowa do Zeldy wydawała się czymś zupełnie obcym i nietypowym dla Ninny.

W centrum uwagi ma się znaleźć Zelda, choć nadal będziemy kierować poczynaniami Linka. - Wieści ze świata (Breath of the Wild, Original Sin II, Amazing Eternals, Outcast: Second Contact) 27/10/2017 - wiadomość - 2017-10-27
W centrum uwagi ma się znaleźć Zelda, choć nadal będziemy kierować poczynaniami Linka.

Podczas gdy pierwsze rozszerzenie z tytułowymi „mistrzowskimi próbami” zadebiutowało pod koniec czerwca, informacje o drugim, skupionym na fabule DLC nadal są nieco skąpe, a oficjalne kanały milczą. Na krótką rozmowę z przedstawicielem serwisu Kotaku dał się jednak namówić Reggie Fils-Aime – szef Nintendo na region Ameryk. W wywiadzie porusza on wiele tematów, ale potwierdza też, że The Champions’ Ballad zostanie udostępnione jeszcze w 2017 roku. Z kontekstu wynika też, że data najprawdopodobniej rozminie się z premierą nowych figurek amiibo z gry, zaplanowaną na 10 listopada. Fils-Aime zapewnia jednak, że na dniach koncern podzieli się ze światem dokładnymi terminami.

Przypomnijmy, że dodatek ten ma opowiadać własną historię, dziejącą się przed wydarzeniami Breath of the Wild. Gracze zwiedzą zupełnie nowy loch i wezmą udział w kolejnych wyzwaniach. Fabuła ma być skupiona na księżniczce Zeldzie i czterech czempionach, którzy pomagali Linkowi w walce z Ganonem.

Divinity: Original Sin II z wielką aktualizacją

Zmiany dotknęły każdy zakątek świata gry. - Wieści ze świata (Breath of the Wild, Original Sin II, Amazing Eternals, Outcast: Second Contact) 27/10/2017 - wiadomość - 2017-10-27
Zmiany dotknęły każdy zakątek świata gry.

Klasyczny RPG Divinity: Original Sin II, choć został przyjęty bardzo przyjaźnie przez środowisko graczy, to nie ustrzegł się paru denerwujących błędów. Deweloperzy ze studia Larian trzymają jednak rękę na pulsie i właśnie wypuścili dość sporą – bo ważącą ponad 1 GB – łatkę do produkcji. Wszystkie zmiany obejrzeć można w tym miejscu, a poniżej przedstawiamy parę najciekawszych z nich:

  • w fabułę wpleciono poprawiony ciąg zadań z Tarquinem, który powinien teraz działać we wszystkich zapisanych grach;
  • do dziennika dodano ogromną liczbę alternatywnych rozwiązań zleconych zadań, jakie gracze wymyślili, w błyskotliwy sposób wykorzystując mechaniki gry;
  • jawne zyski punktów doświadczenia w dzienniku;
  • podnoszone i kradzione przedmioty można teraz bezpośrednio oznaczać jako towary na sprzedaż;
  • nowe efekty w konwersacjach, zwracające uwagę na ważne opcje dialogowe;
  • sprawdzanie szczegółów przeciwnika w dowolnym momencie walki;
  • liczne poprawki umiejętności (Flaming Crescendo, Blood Totem, Charm i więcej);
  • liczne poprawki SI, interakcji systemów gry, trybu GM, interfejsu użytkownika, zlikwidowane bugi.

The Amazing Eternals „z wciśniętą pauzą”

The Amazing Eternals – mix strzelanki F2P z karcianką autorstwa Digital Extremes (Warframe) – najprawdopodobniej nie ujrzy światła dziennego jako pełny produkt. Obecnie projekt znajduje się w fazie zamkniętej bety, ale, jak dowiadujemy się z wpisu na oficjalnym forum studia, autorzy zdecydowali się na „wciśnięcie pauzy” w procesie tworzenia gry. Po dłuższym spojrzeniu na dzisiejszy rynek, najwyraźniej niezadowalającym okresie testowym i wielu długich rozmowach między designerami firma jednomyślnie podjęła decyzję o zatrzymaniu jej rozwoju na czas nieokreślony. W oświadczeniu znajduje się wprawdzie zdanie o „ponownej ewaluacji designu” i wykorzystaniu stworzonych bohaterów w przyszłości, ale dla własnego bezpieczeństwa nie czekajcie z zapartym tchem – zapewnienia te brzmią bowiem jak próby sklejenia rozbitego wazonu.

Firma będzie oferować pełne zwroty zainwestowanych w grze pieniędzy przez 3 dni od daty ogłoszenia, czyli od 26 do 29 października 2017 roku. Koniec końców, ruch ten nie powinien być ogromnym zaskoczeniem. Segment „bohaterskich” strzelanek i tak jest już zdecydowanie przepełniony. Niedawno przypomniał nam o tym Battleborn, którego twórcy odcięli się od produkcji ostatnim patchem.

Outcast: Second Contact uderzy w listopadzie

14 listopada 2017 roku na rynku ukaże się Outcast: Second Contact – odświeżona wersja gry TPP z końca lat 90-tych. Wydawca Bigben Interactive podzielił się tą informacją na oficjalnej stronie internetowej produktu oraz na swoim Twitterze. Przy okazji zapewnił, że osoby zamawiające produkcję przedpremierowo otrzymają bonus ze złotymi broniami (wersja na Xbox One). W przypadku PlayStation 4 oprócz błyszczącego arsenału gracze będą mogli nieodpłatnie wsłuchać się też w dołączony soundtrack. Pecteowcy muszą zadowolić się 15% obniżką ceny, która wzrasta do 30% jeśli posiadają także Outcast 1.1 Z okazji zbliżającej się premiery zaprezentowano także trailer z głównym bohaterem gry – Cutterem Sladem:

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…jak również najnowsze filmy z gier: