Wiedźmin w „realu”?

Do niecodziennego wydarzenia doszło kilka dni temu w siedzibie firmy CD Projekt Red Studio. Na jedno z cotygodniowych zebrań developerskich scenarzyści gry, Jacek Komuda i Maciej Jurewicz, przywieźli zestaw mieczy i szabel, a także topór, tarczę i rękawice rycerskie. Przez kilka godzin pracownicy firmy, niczym w filmie "Nieśmiertelny 2" ganiali się po okolicznych magazynach...

Fajek

Do niecodziennego wydarzenia doszło kilka dni temu w siedzibie firmy CD Projekt Red Studio. Na jedno z cotygodniowych zebrań developerskich scenarzyści gry, Jacek Komuda i Maciej Jurewicz, przywieźli zestaw mieczy i szabel, a także topór, tarczę i rękawice rycerskie. Przez kilka godzin pracownicy firmy, niczym w filmie "Nieśmiertelny 2" ganiali się po okolicznych magazynach...

Wszystko po to, by lepiej poczuć średniowieczną broń i w sposób doskonalszy odwzorować ją w grze "Wiedźmin". Graficy i programiści nie ograniczają więc swojego kontaktu z projektowaną na potrzeby gry bronią do przestudiowania jej zdjęć i opisów. Taki miecz dwuręczny, prócz kształtu i zdobień na rękojeści, miał przecież swoją wagę... I to niemałą... Całe wydarzenie należy oczywiście potraktować z przymrużeniem oka.

Wiedźmin w „realu”? - ilustracja #1
Wiedźmin w „realu”? - ilustracja #2
The Witcher

Wiedźmin

The Witcher

PC
po premierze

Data wydania: 26 października 2007

Informacje o Grze
8.6

GRYOnline

8.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Atari / Infogrames
  • CD Projekt RED
  • PC
Podobało się?

0

Baldur's Gate za 29,99 zł już w kioskach

Następny
Baldur's Gate za 29,99 zł już w kioskach

Disney wydał Treasure Planet

Poprzedni
Disney wydał Treasure Planet

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl