„Next-genowy” Wiedźmin 3 tuż, tuż, a społeczność prześciga się w domysłach, jakie niespodzianki szykuje dla graczy studio CD Projekt Red. My również podjęliśmy ten temat – przeanalizowaliśmy fakty i przedstawiliśmy swoje oczekiwania w dwunastym odcinku podcastu GRYOnline.pl.
Długo czekaliśmy na obiecany przez studio CD Projekt Red „next-genowy” patch do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, ale już wkrótce nasza cierpliwość zostanie wynagrodzona. Owa darmowa aktualizacja zostanie udostępniona 14 grudnia na PC, PS5 i XSX/S. Dwa dni temu polski deweloper zaprezentował część zmian, nowości i poprawek, które ona przyniesie. Otrzymać mamy jednak nieco więcej.
Czego konkretnie możemy się spodziewać po „next-genowym” Wiedźminie 3? Czy nieco lepsza grafika – głównie na konsolach – to wystarczający powód, by gracze tłumnie powrócili do historii o Dzikim Gonie? A może poprawione wizualia są swego rodzaju haczykiem, na który mają złapać się osoby omijające do tej pory szerokim łukiem trzeciego „Wieśka”?
Tego typu kwestie analizują Michał Mańka, Krystian „UV” Smoszna i Adam Zechenter w dwunastym odcinku podcastu GRYOnline.pl. Podobnie jak poprzednich epizodów, wysłuchacie go w serwisach Spotify, Apple Podcast i Anchor.fm. Linki do nich znajdziecie poniżej.
Podcast GRYOnline.pl w Spotify
Podcast GRYOnline.pl w Apple Podcast
Podcast GRYOnline.pl w Anchor.fm
Nasi redaktorzy opowiadają o swoich doświadczeniach z Wiedźminem 3. Przede wszystkim jednak przyglądają się zaprezentowanym zmianom bez popadania w skrajne emocje i poddają je dokładnej analizie. Omawiają również dodatki – takie jak te inspirowane serialem Netflixa – a także wskazują, jakie poprawki chcieliby zobaczyć w „next-genowym” Wiedźminie 3. Wiemy, że Geralt zostanie „uleczony” z choroby szklanych kostek. Co jeszcze nas czeka?
Społeczność liczy na drobne zmiany w zadaniach, nowe opcje romansowe i – chyba przede wszystkim – punkt szybkiej podróży w Kasztelu Wrońce. Czy Michał, Krystian i Adam mają podobne oczekiwania? A może któryś z nich uważa, że korzystanie z szybkiej podróży w Wiedźminie 3 zabija immersję i dodanie wspomnianego znaku jest mu obojętne? Dowiecie się tego, słuchając ich rozmowy
Następne epizody podcastu GRYOnline.pl będą publikowane w kolejne piątki.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
21

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.