Studio CD Projekt RED podzieliło się listą zmian, jakie wprowadzi do Wiedźmina 3 patch na premierę. Rozwiąże on wiele problemów, jakie stwierdzono po osiągnięciu przez grę statusu złotego.
Michał Jodłowski

Deweloperzy z polskiego studia CD Projekt RED podzielili się listą zmian, jakie wprowadzi premierowy patch do długo oczekiwanego Wiedźmina 3: Dziki Gon. Są to w większości poprawki błędów i problemów, jakie stwierdzono odkąd gra osiągnęła status złoty i została wysłana do tłoczni. Szczególnie istotne są usprawnienia w zakresie stabilności i ogólnej wydajności najnowszej odsłony serii Wiedźmin. W wersji na konsolę PlayStation 4 stwierdzono bowiem przedpremierowo sporo błędów, m.in. dość znaczne spadki liczby wyświetlanych klatek na sekundę w bardziej tłocznych/efektownych lokacjach, co objawia się znacznym pogorszeniem komfortu rozgrywki. Jedyną nowością jest w zasadzie obsługa dla dodatków DLC. Warto przy tym przypomnieć, że owych mini-rozszerzeń każdy gracz otrzyma 16 i to całkowicie za darmo. Poniżej prezentujemy pełną listę zmian:
Po dwóch obsuwach w końcu mamy pewność, że premiera Wiedźmina 3: Dziki Gon odbędzie się już za 5 dni na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Warto też przypomnieć, że na początku tygodnia twórcy gry pochwalili się, że gracze złożyli już ponad milion zamówień przedpremierowych na trzeciego Wiedźmina. Zachęcamy jednocześnie do zapoznania się z przedpremierowymi ocenami, jakie zagraniczne media wystawiły wersji na PS4.
Więcej:Armia graczy zagwarantowała usunięcie niepopularnej funkcji z popularnego MMORPG
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1