Watch Dogs – oficjalne informacje o przepustce sezonowej i inne wieści

Firma Ubisoft ujawniła oficjalne informacje na temat przepustki sezonowej gry Watch Dogs, wypuszczając na tę okazję nowy zwiastun. Season pass będzie kosztował 19,99 dolarów i zaoferuje m.in. kampanię z nowym bohaterem (T-Bone’em) i inne atrakcje. Ponadto w sieci pojawiło się kilka nowych screenów z wersji PC, a firma Nvidia przygotowała ofertę umożliwiającą nabycie gry w zestawie z wybranymi kartami grafiki.

Krzysztof Mysiak

Przepustka sezonowa

Watch Dogs w skrócie:
  • Twórcy: różne studia z Ubisoft Montreal na czele
  • Gatunek: sandboksowa gra akcji z widokiem TPP
  • Realia: quasi-cyberpunkowe Chicago (niedaleka przyszłość)
  • Platformy sprzętowe: PC, X360, PS3, XOne, PS4, WiiU
  • Termin premiery: 27 maja 2014 (nie dotyczy wersji na WiiU)

Ubisoft podzielił się oficjalną informacją na temat tego, co otrzymają posiadacze gry Watch Dogs, jeśli zdecydują się na przepustkę sezonową. Wieść może nie być żadną rewelacją dla tych z Was, którzy przedtem widzieli opis Season Passa, jaki wyciekł w sklepie GameStop, lecz miejcie na uwadze, że, po pierwsze, doniesieniom ze strony francuskiego giganta towarzyszy nowy zwiastun ze scenami z rozgrywki (widniejący powyżej), a po drugie, oficjalne informacje zawierają więcej szczegółów. Zacznijmy od tego, że przepustka będzie kosztowała 19,99 dolarów (w przeliczeniu ok. 60 zł), a decydując się na nią, zaoszczędzimy co najmniej 25% w stosunku do sytuacji, gdybyśmy kupowali wszystkie oferowane przez nią rozszerzenia odrębnie. Co więcej, nabywając ją, każdym dodatkiem będziemy cieszyli się tydzień wcześniej niż pozostali gracze. Season Pass stanie się dostępny dla posiadaczy pięciu z sześciu platform sprzętowych, na które zmierza Watch Dogs (ominie Wii U).

Pytanie dla uważnych: czy woda jest tak ładna jak na wcześniejszych materiałach?

Zatem, jakie atrakcje będą czekały na graczy, którzy zdecydują się na przepustkę? Oto ich lista:

  • Kampania dla jednego gracza, w której głównym bohaterem będzie T-Bone – druh Aidena znany z głównej linii fabularnej; haker stosujący własne, nieco bardziej bezpośrednie metody działania;
  • Tryb Conspiracy – minigra, w której mieszkańcy Chicago zamieniają się w agresywne cyber-zombie;
  • Pojedyncze misje dla Aidena w trybie jednoosobowym;
  • Elementy garderoby i broń.

Wspomniany zwiastun sugeruje, że otrzymamy co najmniej dziesięć dodatków. Jeden z nich zostanie poświęcony owej kampanii z T-Bone’em w roli głównej, drugie trybowi Conspiracy, trzy kolejne – nazwane Breakthrough Pack, Signature Shot Pack i Palace Pack – dodadzą po jednej misji dla Aidena, natomiast pięć ostatnich będzie pakietami strojów, broni i innych pomniejszych bonusów. Niemniej, niewykluczone, że poszczególne elementy będą łączone i ostatecznie liczba DLC ulegnie redukcji. Ponadto intuicja nakazuje przypuszczać, że Ubisoft mógłby chcieć na przykład wzbogacić w przyszłości również tryb mulitplayer omawianej produkcji, więc niewykluczone, że na tym lista rozszerzeń się nie skończy (choć kolejne dodatki mogą nie być objęte Season Passem).

W Chicago kontrolowanym przez ctOS wszystko i wszyscy są połączeni.

Oferta Nvidii i screeny z wersji PC

Warto jeszcze wspomnieć o specjalnej ofercie przygotowanej przez firmę Nvidia. Nabywając wybrane karty grafiki „zielonych”, w prezencie otrzymamy kod na pobranie Watch Dogs w wersji PC ze sklepu Uplay. Promocja dotyczy następujących modeli: GeForce GTX 660, 660 Ti, 670, 680, 690, 760, 770, 780, 780 Ti, Titan i Titan Black. Listę polskich sprzedawców, którzy biorą udział w akcji, znajdziecie pod tym adresem. Warto jeszcze wspomnieć, że przy okazji ogłaszania omawianej promocji Nvidia udostępniła pięć nowych screenshotów z pecetowej edycji dzieła Ubisoftu (znajdziecie je przy tej wiadomości).

Panorama Chicago. Jak wypada w porównaniu z Los Santos?

Przypomnijmy, że premiera Watch Dogs (zarówno światowa, jak i polska) nastąpi 27 maja. Hakowaniu futurystycznego Chicago będą mogli oddać się posiadacze komputerów osobistych oraz konsol starej (Xbox 360, PlayStation 3) i nowej generacji (Xbox One, PlayStation 4). Gra zmierza również na Wii U, lecz jej premiera opóźni się i nastąpi nie wcześniej niż jesienią. Na koniec polecam Waszej uwadze nasz ubiegłotygodniowy tekst, w którym Jakub Mirowski podzielił się wrażeniami z czterogodzinnego posiedzenia przy omawianym tytule:

Aiden Pearce wyciąga pomocną dłoń. Lepiej nie okazać niewdzięczności i skorzystać, jeśli nie chcecie spotkać się z jego smartfonem.

Watch Dogs

Watch Dogs

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 27 maja 2014

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

7.3

Gracze

7.9

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krzysztof Mysiak

Autor: Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-04-30
12:58

kaszanka9 Legend

kaszanka9
😍

piotreksik23 [2]

Faktem jest, że jakby ludzie nie kupowali to by DLC nie było.

Dobre, to tak samo możesz napisać, że faktem jest, że gdyby nie było głupich ludzi to świat byłby wspaniały.

Mam dla ciebie jeszcze inny fakt w tym stylu, jakby nie robili dlc, to nikt by ich nie kupował.

Dostosowuje się do potrzeb.

W żadnym wypadku, trudno mówić tu o dostosowaniu, gdy nikt o te DLC ich nie prosi i narzucają je sami.

Chcesz komuś wmówić, że ludzie chcą, aby wycinano grę w kawałkach i sprzedawano im osobno, no to idealnie nadajesz się do działu bełkotu marketingowego ubi.

Przepustki sezonowe to pewno też ludzie się domagali, bo przecież nie ma to jak zapłacić z góry taniej za i tak wycięte kawałki gry, których przecież oczekiwali, nie?

To firmy wykreowały taką potrzebę, to one zaczęły wycinać części gry, bo zarobić jeszcze więcej, zanim to nastąpiło taka potrzeba po prostu nie istniała, bo nikt zdrowy na umyśle nie ma potrzeby, aby dzielono mu grę na kawałki i sprzedawano osobno sporo drożej niż samą grę...

Komentarz: kaszanka9
2014-04-30
13:40

zanonimizowany771529 Generał

Te Season Passy to sobie mogą wsadzić razem ze swoimi hucznymi zapowiedziami.

Kłamcy i krwiopijcy, ja nie kupię tej gry, dziękuję.

Komentarz: zanonimizowany771529
2014-04-30
17:36

laki2217 Generał

Teraz tak na prawde każda firma powoli zaczyna wdrążać pomysły na które gracze będą cierpieć. Trzeba zarabiać a w obecnym świecie liczy się pieniądz.

Komentarz: laki2217
2014-04-30
18:59

Barthez x Legend

Barthez x
😜

Co na to T-bone z redakcji? ;)

Komentarz: Barthez x
2014-05-05
12:10

zanonimizowany976113 Centurion

kaszanka9

co za brednie ^^ jakby zrobili jedno dlc drugie-trzecie i nadal by nikt nie kupował to by takiego czegoś nie robili.
DLC nie istnieje od dzisiaj i można już zauważyć, że ludzie to kupują- więc co robi taki wydawca ? robi kolejne dlc.

przy B3 oraz 4 właśnie to widać najlepiej- ludzie to kupili, dlatego to tak wygląda jak wygląda.
Jest popyt - jest podaż. Gdyby wszyscy gracze, jak jeden mąż przestali kupować dlc to by ono przestało istnieć.

Komentarz: zanonimizowany976113

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl