Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo
W sieci pojawił się kolejny materiał wideo prezentujący możliwości graficzne silnika Unreal Engine 4. Nowa technologia zostanie wykorzystana w nadchodzących grach na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One.
Marcin Skierski
Firma Epic Games udostępniła materiał wideo prezentujący możliwości silnika Unreal Engine 4. Film można traktować jako zapowiedź tego, co zobaczymy w nadchodzących grach na PC i konsolach nowej generacji.
Tim Elek i Zak Parrish z firmy Epic Games pokazali w filmie możliwości Unreal Engine 4 w zakresie efektów cząsteczkowych, gry świateł i cieni czy realistycznie wyglądającej wody. Zostaną one wykorzystane w nadchodzących produkcjach działających na silniku Unreal Engine 4. Kilka miesięcy temu prezentowano inne demo technologiczne.
Unreal Engine 4 to silnik nowej generacji firmy Epic Games, który zostanie wykorzystany w nadchodzących grach na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One. Do tej pory potwierdzono wiele gier korzystających z tej technologii. Wśród nich można wymienić takie tytuły jak Fable Legends, Rime, Daylight, Obduction czy Heavy Gear Assault.
Komentarze czytelników
pisz Senator
Malaga
Ja to wiem, tylko tego nie cierpię, wszystkie te bloomy, flary itp powodują tylko, że mnie szybko bolą oczy i mam nudności - dlatego odstawiłem Battlefield 3 po paru godzinach, bo nie dałem rady tego wytrzymać. Nie wymagam od gier 100% realizmu :)
Kępes Konsul
i czym oni się chwalą filmik to render a pokaz to 100 razy gorsze gówno
za nim grafika w grach będzie taka jak na tym Renderze to se poczekamy jeszcze bardzo długo a na pewno nie przy tej niby wielkiej generacji konsol to co one maja w środku to standard wyznaczony już dawno przez PC i dla mnie to jest śmiech na sali ta cala nowa generacja by odpalić taka grafe w 60fps to z 10 takich konsol by trzeba było.
Bezi2598 Legend
Od ilu lat pokazują już takie prezentację silników? W grach jeszcze tego nie widziałem.
zanonimizowany847542 Generał
Kazioo
Tak, tak... ja mowie jak najbardziej o plaskiej plaszczyznie. Zauwaz jednak jedno... Ponad dekade temu najmniejszy bajer graficzny po prostu wprawial wszystkich w zachwyt. Mnie przykladowo podobala sie plaska tekstura imitujaca ruchoma wode. Wow... i to faktycznie wygladalo jak woda. Prawie dziesiec lat temu Source Engine takze pokazal, ze woda moze wygladac realistycznie. I to pamietam do dzis. Gdy uruchamiam Half-Life 2, nadal uwazam, ze woda wyglada, jak woda. A teraz? Teraz mamy prezentacje UE4 i jego szmerow bajerow, ale jakos nie robia one juz takiego wrazenia. Szacunek za sam fakt, ze bryzgajaca woda ma stac sie obiektem 3D, ale wyglada to srednio. I albo faktycznie tak kiepsko to wyglada, albo po prostu moje oczekiwania sa tak wygorowane, ze nawet gdyby zaserwowali mi cos zdecydowanie lepszego, i tak bym marudzil :D Ech... chcialo by sie cofnac w czasie o te kilkanascie lat i jeszcze raz doswiadczyc tego przeskoku jakosciowego, ktorego dzisiaj i w najblizszej przyszlosci chyba nie uswiadczymy.
zanonimizowany792388 Generał
Nie rozumiem czemu tak sceptycznie podchodzicie do tej prezentacji. Na filmiku jest pokazana grafika w czasie rzeczywistym w 100% pokazywana przez silnik UE, nie mam tutaj najmniejszych watpliwosci. Ot poprostu wykorzystali w koncu mozliwosci DirectX 11. Wymagania tego dema nie beda zbyt wygorowane.