Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

dema technologiczne Najnowsze wiadomości i informacje

Square Enix przedstawia implementację ray tracingu w Luminous Engine
Square Enix przedstawia implementację ray tracingu w Luminous Engine

Aquma, 5 września 2019, 14:14

Firma Square Enix przedstawiła demo obrazujące możliwości najnowszej wersji technologii graficznej Luminous Engine. Silnik obsługuje głośną funkcję ray tracingu, a jego możliwości są naprawdę imponujące.

Zapowiedź remasteru Crysisa w zwiastunie nowej wersji CryEngine 5.6?
Zapowiedź remasteru Crysisa w zwiastunie nowej wersji CryEngine 5.6?

Froozyy, 2 września 2019, 11:14

W zwiastunie najnowszej wersji silnika CryEngine oprócz ulepszonych funkcji możemy zobaczyć wyspę znaną z pierwszej części Crysisa. Całkiem możliwe, że jest to zapowiedź remasteru produkcji.

Nvidia odwzorowała lądowanie misji kosmicznej Apollo 11
Nvidia odwzorowała lądowanie misji kosmicznej Apollo 11

fixumdyrdum, 19 lipca 2019, 22:12

Nvidia pokazała możliwości ray tracingu publikując odtworzone (i ulepszone) nagranie z lądowania statku misji kosmicznej Apollo 11 na Księżycu. Właśnie mija 50. rocznica tego wiekopomnego wydarzenia.

Twórcy EVE Online szykują się do bitwy 10 tysięcy graczy i bicia rekordu Guinnessa
Twórcy EVE Online szykują się do bitwy 10 tysięcy graczy i bicia rekordu Guinnessa

Ender, 17 lipca 2019, 20:50

Twórcy EVE Online oraz firma Hadean ogłosiły, że przygotowują się do zorganizowania kolejnej ogromnej bitwy kosmicznej w demie technologicznym Aether Wars, w której uczestniczyć może nawet 10 tysięcy graczy. Chętni do udziału w wydarzeniu, które ma szansę pobić rekord Guinnessa, mogą zapisywać się na specjalnej stronie internetowej.

Ray tracing za darmo w grywalnym demie Unreal Engine 4
Ray tracing za darmo w grywalnym demie Unreal Engine 4

Entelarmer, 2 czerwca 2019, 12:26

W sieci pojawiło się grywalne demo technologiczne Unreal Engine 4. Pozwala ono sprawdzić za darmo potencjał ray tracingu, a przy okazji zdemolować miasteczko jako marsjański robot.

EA pokazało nowy model renderowania włosów przez silnik Frostbite
EA pokazało nowy model renderowania włosów przez silnik Frostbite

Lazlo, 22 maja 2019, 12:45

EA opublikowało serię filmów prezentujących nowe możliwości silnika Frostbite w zakresie renderowania włosów. Technologia ma być wczesną zapowiedzią tego, jak mogą wyglądać gry przyszłości.

Nvidia udostępnia dema Star Wars, Atomic Heart i Justice do ściągnięcia
Nvidia udostępnia dema Star Wars, Atomic Heart i Justice do ściągnięcia

Vergil, 11 kwietnia 2019, 21:27

Posiadacze kart graficznych firmy Nvidia mogą pobrać trzy dema prezentujące możliwości technologii ray tracingu. Poza tym producent udostępnił sterowniki, dzięki którym funkcję śledzenia promieni obsługują od teraz również wybrane modele z rodziny GTX.

Jeszcze więcej destrukcji w pełnym demie Unreal Engine 4 z GDC
Jeszcze więcej destrukcji w pełnym demie Unreal Engine 4 z GDC

Ender, 29 marca 2019, 17:30

Deweloperzy silnika Unreal Engine 4 opublikowali pełną wersję dema technologicznego z konferencji GDC 2019, które prezentuje w widowiskowy sposób udoskonalony system zniszczeń i fizyki obiektów. Nowe opcje i możliwości zaprezentowane w klipie mają wkrótce zostać udostępnione producentom gier.

Ray tracing i destrukcja otoczenia na tech demach Unreal Engine 4
Ray tracing i destrukcja otoczenia na tech demach Unreal Engine 4

Aquma, 21 marca 2019, 12:30

Firma Epic Games przedstawiła dwa imponujące dema technologiczne Unreal Engine. Pierwsze z nich skupia się na fizyce i destrukcji otoczenia, a drugie prezentuje potencjał ray tracingu.

Unity z ray tracingiem na imponującym demie The Heretic
Unity z ray tracingiem na imponującym demie The Heretic

Aquma, 19 marca 2019, 14:50

W czasie imprezy GDC 2019 firmy Unity i Nvidia zaprezentowały imponujące demo technologiczne The Heretic. Materiał pokazuje możliwości nowej wersji znanego silnika graficznego, wspierającej głośną funkcję ray tracingu.

 Crytek zaprezentował demo z ray tracingiem, działające na karcie graficznej AMD
Crytek zaprezentował demo z ray tracingiem, działające na karcie graficznej AMD

Jakub Mirowski, 16 marca 2019, 14:52

Firma Crytek pokazała demo o tytule Neon Noir, pokazujące możliwości CryEngine w kwestii technologii ray tracingu. Co ciekawe, skorzystać z nich zdecydowana większość nowoczesnych kart graficznych, również tych produkcji AMD.

Nowy 3DMark przetestuje ray tracing. Znamy cenę i datę premiery
Nowy 3DMark przetestuje ray tracing. Znamy cenę i datę premiery

Aquma, 10 grudnia 2018, 12:43

Firma UL przedstawiła szczegóły na temat ceny oraz daty premiery Port Royal – pierwszego benchmarku, który będzie testował wydajność komputera w przypadku korzystania z technologii ray tracingu.

Atomic Heart - nowe wideo pokazuje zalety ray tracingu
Atomic Heart - nowe wideo pokazuje zalety ray tracingu

Adrian Werner, 28 października 2018, 13:32

Mundfish wypuściło zapis dema technologicznego retrofuturystycznego FPS-a Atomic Heart, które koncentruje się na pokazaniu zalet ray tracingu.

Demo technologiczne
Demo technologiczne "fanowskiego Half-Life 3" już dostępne

Jakub Mirowski, 27 października 2018, 11:43

Project Borealis, fanowska produkcja miłośników serii Half-Life, doczekała się dema technologicznego. Niestety nie prezentuje ono, jak ma wyglądać rozgrywka, zamiast tego testując wyłącznie działanie gry na różnych specyfikacjach.

DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator
DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator

Aquma, 17 października 2018, 13:54

Nvidia opublikowała benchmark prezentujący rezultaty wykorzystania technologii DLSS – Deep Learning Supersampling – w demie Infiltrator. Skok wydajności jest naprawdę duży.

Mod Half-Life 3: Project Borealis doczeka się dema technologicznego
Mod Half-Life 3: Project Borealis doczeka się dema technologicznego

Aquma, 29 sierpnia 2018, 09:41

Twórcy pracujący nad modem Half-Life 3: Project Borealis - rekonstruującym Half-Life 2: Episode Three - opublikowali kolejny komunikat deweloperski, w którym informują, że ich produkcja otrzyma demo technologiczne. Zobaczymy na nim znaną z Half-Life 2 planszę Ravenholm.

Fotorealistyczny ray tracing od Nvidii w akcji. Technologię
Fotorealistyczny ray tracing od Nvidii w akcji. Technologię "uciągnie" pojedyncza karta graficzna

Maiman, 20 sierpnia 2018, 20:10

Fotorealizm dociera do gier – i nie trzeba na niego wydawać tysięcy dolarów. Podczas tegorocznych targów gamescom Nvidia zaprezentowała fotorealistyczną technologię ray tracing – z którą bez problemu poradzi sobie każda karta graficzna z rodziny RTX oparta na nowej architekturze Turing.

Zobacz technologię raytracingu w Metro Exodus
Zobacz technologię raytracingu w Metro Exodus

Aquma, 23 marca 2018, 09:47

W czasie trwającej GDC 2018 firmy Nvidia i 4A Games zaprezentowały demo Metro Exodus korzystające z zapowiedzianej niedawno technologii Nvidia RTX Real-Time Ray Tracing.

Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine
Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine

Karol Ryka, 22 marca 2018, 14:13

Głośna w ostatnich dniach technologia Real-Time Ray Tracing doczekała się zupełnie nowej prezentacji swoich możliwości. Jest nią opublikowane przez firmę Epic Games demo technologiczne silnika graficznego Unreal Engine, zaktualizowanego o API DirectX Raytracing.

Włoscy operatorzy w Rainbow Six Siege, Nowa edycja Nintendo Switch i inne wieści
Włoscy operatorzy w Rainbow Six Siege, Nowa edycja Nintendo Switch i inne wieści

Movis, 21 marca 2018, 17:07

Dziś piszemy o filmiku z Rainbow Six Siege nieopatrznie zdradzającym nadejście dwojga włoskich operatorów (Alibi i Maestro), plotkach dotyczących ulepszonej edycji konsoli Nintendo Switch, prezentacji zaktualizowanej wersji silnika CryEngine i wynikach sondażu sprzętowego przeprowadzonego wśród posiadaczy gogli VR Oculus Rift. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing
Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing

ElMundo, 21 marca 2018, 13:26

Futuremark – producent popularnych benchmarków 3DMark oraz PCMark - zaprezentował na obrazkach efekty działania narzędzia DirectX Raytracing, które stało się elementem API DirectX 12. Efekty są bardzo interesujące.

Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing
Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing

ElMundo, 20 marca 2018, 08:48

Szykujcie się na nowe doznania graficzne – Nvidia zamierza wykorzystać znaną z kinematografii technikę raytracing, pozwalającą na bardziej realistyczne renderowanie w czasie rzeczywistym. Wiąże się to z wydaniem nowego API DirectX przez Microsoft.

Oto szczyt fotorealizmu na Unreal Engine 4
Oto szczyt fotorealizmu na Unreal Engine 4

Riddick, 9 lutego 2018, 11:30

Artysta-grafik Rens, współpracujący niegdyś z takimi firmami jak EA DICE czy Sony, opublikował kolejny materiał, na którym wyciska ostatnie soki z silnika graficznego Unreal Engine 4, ukazując również, co można obecnie osiągnąć w dziedzinie grafiki komputerowej, jeśli zignorować limity sprzętowe.

Księga Umarłych – imponujące demo nowej wersji silnika Unity
Księga Umarłych – imponujące demo nowej wersji silnika Unity

Aquma, 18 stycznia 2018, 12:47

Zespół odpowiedzialny za tworzenie dem technologicznych dla silnika graficznego Unity zapowiedział Book of the Dead (pol. Księga Umarłych) – kolejną po Adam oraz Blacksmith aplikację prezentującą możliwości doskonalonego przez firmę engine’u.

Pecetowa wersja Final Fantasy XV potwierdzona?
Pecetowa wersja Final Fantasy XV potwierdzona?

Arantasar, 2 marca 2017, 13:53

Podczas konferencji GDC 2017 odbywającej się w San Francisco zaprezentowano demo technologiczne gry Final Fantasy XV działające na karcie grafiki GTX 1080Ti. Obecny na pokazie reżyser tytułu, Hajime Tabata, nie skomentował, czy oznacza to pecetowe wydanie produkcji, wiadomo jednak, że część ekipy deweloperskiej chciałaby takiego rozwoju wypadków.

Tak może wyglądać Borderlands 3
Tak może wyglądać Borderlands 3

Movis, 2 marca 2017, 09:17

Firma Gearbox Software zaprezentowała na targach GDC technologiczne demo, dość wyraźnie zainspirowane światem Borderlands. Autorzy zaznaczają, że są w fazie eksperymentów, jednak stworzone modele śmiało mogłyby zostać wykorzystane w kolejnej grze z serii.

Studio Obsidian Entertainment zabiera nas w darmową podróż na Tatooine

Ender, 9 września 2016, 20:08

Studio Obsidian Entertainment opublikowało za darmo interaktywne demo technologiczne, prezentujące umiejętności zespołu w pracy z silnikiem Unreal Engine 4. Ze szczegółami odtwarza ono port Mos Eisley na planecie Tatooine, który jest świetnie znany z sagi Star Wars.

Zobacz nowe demo technologiczne na silniku Unity 5

Meehow, 21 czerwca 2016, 13:15

Firma Unity Technologies wypuściła do sieci zapis wideo nowego dema technologicznego, które przedstawia możliwości graficzne silnika Unity 5, działającego w rozdzielczości 1440p na karcie grafiki GeForce GTX 980. W przyszłości owe demo będzie można pobrać i uruchomić na własnym komputerze.

Back to Dinosaur Island - Crytek udostępnił na Steam demo technologiczne swojego VR
Back to Dinosaur Island - Crytek udostępnił na Steam demo technologiczne swojego VR

Renox, 18 listopada 2015, 19:37

Firma Crytek udostępniła graczom demo technologiczne Back to Dinosaur Island, które za darmo można pobrać za pośrednictwem Steama. Projekt prezentuje rzeczywistość wirtualną i jest kompatybilny z goglami Oculus Rift Development Kit 2 oraz modelami późniejszymi. Całość wymaga do płynnego działania bardzo mocnej konfiguracji sprzętowej.

Bullet Train - Epic Games prezentuje możliwości Oculus Touch
Bullet Train - Epic Games prezentuje możliwości Oculus Touch

Góral, 25 września 2015, 12:30

Firma Epic Games, znana z serii Unreal i Gears of War, zaprezentowała demo Bullet Train. Jest to strzelanka FPP ukazująca, co można zrobić z kontrolerem Oculus Touch, przeznaczonym do współpracy z goglami rzeczywistości wirtualnej Oculus Rift.

Aperture Science - obejrzyj zapis rozgrywki z dema VR od studia Valve
Aperture Science - obejrzyj zapis rozgrywki z dema VR od studia Valve

Adrian Werner, 19 września 2015, 12:20

W sieci pojawił się obszerny zapis rozgrywki z dema Aperture Science, opracowanego przez firmę Valve w celu zaprezentowania możliwości technologii wirtualnej rzeczywistości.

Unreal Engine 4 - słynne demo Elemental w wersji dla DirectX 12
Unreal Engine 4 - słynne demo Elemental w wersji dla DirectX 12

Pirlond, 6 sierpnia 2015, 21:00

W internecie pojawiła się nowa wersja Elemental – słynnego dema technologicznego silnika Unreal Engine 4. Została ona opracowana przez jednego z fanów, który przystosował ją do DirectX 12, chcąc tym samym pokazać potencjalne możliwości najnowszych bibliotek Microsoftu.

Demo technologiczne DirectX 12 na targach gamescom

Meehow, 4 sierpnia 2015, 17:20

Podczas tegorocznych targów gamescom w Kolonii zaprezentowano demo technologiczne, przedstawiające najnowsze biblioteki DirectX 12 w akcji pod Windowsem 10.

Deus Ex: Mankind Divided – pierwszy gameplay i demo technologiczne
Deus Ex: Mankind Divided – pierwszy gameplay i demo technologiczne

Meehow, 17 czerwca 2015, 05:50

W czasie panelu PC Gaming Show na tegorocznych targach E3 zademonstrowano pierwszy gameplay z Deus Ex: Mankind Divided oraz demo technologiczne silnika Dawn Engine, który napędza tę grę.

Epic Games udostępniło demo A Boy and His Kite
Epic Games udostępniło demo A Boy and His Kite

Góral, 14 czerwca 2015, 09:52

Firma Epic Games postanowiła oddać do dyspozycji zainteresowanych osób słynne demo technologiczne A Boy and His Kite, promujące technologię Unreal Engine 4.

Zobacz nowe demo technologiczne DirectX 12 od NVIDII

Meehow, 11 czerwca 2015, 11:25

W sieci pojawił się filmik z zapisem dema technologicznego firmy NVIDIA, demonstrujący możliwości bibliotek DirectX 12 i technologię śledzenia promieni w akcji.

Zobacz piękne demo technologiczne WITCH CHAPTER 0 [cry] od Square Enix
Zobacz piękne demo technologiczne WITCH CHAPTER 0 [cry] od Square Enix

Góral, 1 maja 2015, 09:48

Firma Square Enix zaprezentowała na konferencji BUILD 2015 prześliczne demo technologiczne WITCH CHAPTER 0 [cry], którego elementy zostaną wykorzystane w silniku Luminous Studio.

The Farm 51 zaprezentowało trailer swojej technologii – Reality 51
The Farm 51 zaprezentowało trailer swojej technologii – Reality 51

Tyon, 29 kwietnia 2015, 20:43

The Farm 51, polskie studio deweloperskie, zaprezentowało trailer przedstawiający możliwości oraz działanie opracowywanej przez siebie technologii Reality 51. Pozwala ona na dokładne skanowanie obiektów oraz tworzenie modeli 3D nawet całych budynków.

Shinra Technologies – demo technologiczne platformy do strumieniowania gier
Shinra Technologies – demo technologiczne platformy do strumieniowania gier

Arantasar, 15 marca 2015, 14:33

Firma Square Enix zaprezentowała demo technologiczne swojej platformy do strumieniowania gier. Shinra Technologies ma pozwolić na uruchamianie gier w chmurze, co uniezależni rozgrywkę od posiadanej konfiguracji sprzętowej. Beta-testy serwisu mają rozpocząć się latem.

Zobacz śliczne demo technologiczne silnika Mizuchi
Zobacz śliczne demo technologiczne silnika Mizuchi

Góral, 8 lutego 2015, 12:39

Zespół Silicon Studio zapowiedział, że pojawi się na tegorocznym Game Developers Conference (2 – 6 marca), by prezentować swoje najnowsze technologie - silnik renderujący Mizuchi, silnik C# Paradox oraz oprogramowanie pośredniczące YEBIS 3. Pierwsze z wymienionych rozwiązań możemy obejrzeć na kilkuminutowym demie technologicznym.

Unreal Paris - nowe demo technologiczne Unreal Engine 4
Unreal Paris - nowe demo technologiczne Unreal Engine 4

Entelarmer, 28 stycznia 2015, 12:11

Benoit Dereau, pracujący wcześniej przy Dishonored, opublikował demo technologiczne Unreal Engine 4, pozwalające zwiedzić luksusowy apartament. W największym skrócie: robi wrażenie. I to spore.

Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo
Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo

Sarge, 5 grudnia 2013, 14:05

W sieci pojawił się kolejny materiał wideo prezentujący możliwości graficzne silnika Unreal Engine 4. Nowa technologia zostanie wykorzystana w nadchodzących grach na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One.

Unreal Engine 4 – opublikowano nowe demo technologiczne
Unreal Engine 4 – opublikowano nowe demo technologiczne

Draug, 19 sierpnia 2013, 10:55

W sieci pojawiła się nowa demonstracja możliwości silnika Unreal Engine 4. Pokazuje ona efekty, które zobaczymy w produkcjach na konsole nowej generacji. Według twórcy filmu specyfikacja porównywalna do Xboksa One lub PlayStation 4 pozwoliłaby płynnie uruchomić prezentację również na komputerze.

BeamNG wypuścił demo technologiczne realistycznej gry wyścigowej DRIVE
BeamNG wypuścił demo technologiczne realistycznej gry wyścigowej DRIVE

Sarge, 6 sierpnia 2013, 12:10

Zespół BeamNG udostępnił demo technologiczne swojej nadchodzącej gry wyścigowej DRIVE, której dużą zaletą ma być realistyczny model jazdy, fizyki i zniszczeń. Omawianą produkcję już teraz można zakupić w wersji alfa.

Porównanie silnika Unreal Engine 4 działającego na PS4 i PC
Porównanie silnika Unreal Engine 4 działającego na PS4 i PC

Sarge, 30 marca 2013, 11:00

Elemental to nazwa jednego z dem technologicznych silnika Unreal Engine 4, które zostało właśnie zaprezentowane w wersji na PlayStation 4. Jest to świetna okazja do porównania go z tą samą technologią działającą na PC, pokazywaną kilka miesięcy temu.

NVIDIA prezentuje demo technologiczne A New Dawn - ponętna wróżka powraca
NVIDIA prezentuje demo technologiczne A New Dawn - ponętna wróżka powraca

Kono, 6 czerwca 2012, 13:25

Firma NVIDIA zaprezentowała nowe demo technologiczne, zatytułowane A New Dawn. Ma ono pokazać moc procesorów graficznych z rodziny Kepler. Wersja do pobrania będzie dostępna w tym miesiącu.