Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lipca 2010, 10:10

autor: Marcin Skierski

Twórcy kontrowersyjnego Six Days In Fallujah opóźniają swoją kolejną grę

Studio Atomic Games przesunęło datę wydania swojej nowej strzelaniny sieciowej Breach. Według pierwotnych planów miała ona ukazać się latem, ale to się już nie uda i ostatecznie stanie się ona dostępna dopiero w przyszłym roku.

Studio Atomic Games przesunęło datę wydania swojej nowej strzelaniny sieciowej Breach. Według pierwotnych planów miała się ukazać się latem, ale to się już nie uda i ostatecznie stanie się ona dostępna dopiero w przyszłym roku.

Okazuje się, że twórcy „przegapili” swój termin premiery, a ponieważ cykl wydawniczy na Xbox Live Arcade (gdzie gra miała się ukazać) jest niezwykle napięty, zostali oni zmuszeni do przesunięcia swojej produkcji dopiero na styczeń 2011 roku. Niestety ucierpieli na tym przy okazji posiadacze pecetów, którzy mieli dostać swoją wersję sześć tygodni po tej konsolowej.

Twórcy kontrowersyjnego Six Days In Fallujah opóźniają swoją kolejną grę - ilustracja #1

Dodatkowy czas deweloper zamierza wykorzystać na maksymalne dopieszczenie swojego dzieła i implementację trybu Hardcore. Jego przyszłą obecność w końcowym produkcie możemy podobno zawdzięczać bliżej nieokreślonej organizacji, która chciałaby skorzystać ze zmodyfikowanej wersji gry do celów treningowych. Nie zdradzono na czym konkretnie będzie polegał nowy tryb, ale z pewnością największy nacisk zostanie w nim położony na realizm.

Już wcześniej potwierdzono, że tytuł ten będzie kosztować 1200 punktów Microsoftu lub 15 dolarów (bez podatku VAT). Warto dodać, że odpowiada za niego to samo studio, które pracuje nad wciąż nie wydanym Six Days In Fallujah – grą akcji traktującą o wojnie w Iraku. Z racji na swoją kontrowersyjną tematykę ma ona problem ze znalezieniem wydawcy i wciąż nie jest pewne, czy w ogóle się ukaże.

Breach będzie strzelaniną przeznaczoną wyłącznie do rozgrywki sieciowej i rozprowadzaną drogą cyfrowej dystrybucji. Znajdziemy tu tradycyjny podział na klasy, różniące się przede wszystkim swoim wyposażeniem. Wygrywając kolejne bitwy zdobędziemy punkty doświadczenia, które przydadzą się na modyfikacje wielu rodzajów broni i gadżetów. Jednym z największych atutów tej pozycji ma być jednak system zaawansowanej destrukcji otoczenia. Autorzy obiecują bardzo duże możliwości w tym temacie, które przydadzą się w ustalaniu swojej strategii na kolejne potyczki.