Twórca Time Crisis 4 na PS3 opowiada o swojej grze

Niedawno donosiliśmy Wam, że na oficjalnym blogu Playstation Takashi Satsukawa, producent Time Crisis 4, przedstawił prototypowy wygląd pistoletu Guncon 3. Teraz pojawił się nowy wpis, w którym ten sam autor opowiedział nam trochę na temat przenoszenia gry z automatów na PlayStation 3.

Rafał Skierski

Niedawno donosiliśmy Wam, że na oficjalnym blogu Playstation Takashi Satsukawa, producent Time Crisis 4, przedstawił prototypowy wygląd pistoletu Guncon 3. Teraz pojawił się nowy wpis, w którym ten sam autor opowiedział nam trochę na temat przenoszenia gry z automatów na PlayStation 3.

Zauważył, że pozycję opracowywaną z myślą o automatach tworzy się w inny sposób niż wersję dedykowaną konsoli stacjonarnej. W związku z tym twórcy zdecydowali się na kilka dodatków w edycji dla PS3. Przede wszystkim, w związku z dużymi możliwościami maszynki Sony, została poprawiona oprawa graficzna. Postacie oraz otoczenie zyskały więcej drobnych szczegółów, które z pewnością spodobają się graczom.

Twórca Time Crisis 4 na PS3 opowiada o swojej grze - ilustracja #1

Prace nad wersją dla PlayStation 3 rozpoczęły się po tym, jak ukończono automatowy odpowiednik. Według twórcy, przeniesienie Time Crisis 4 na konsolę Sony było dość prostym procesem. Satsukawa podkreślił jednak, że jego zespół nie miał do tej pory doświadczenia w tworzeniu poziomów pod FPS-y, więc produkcja etapów wykorzystujących możliwości Guncona 3 (dzięki analogowej gałce będziemy mogli się przecież swobodnie poruszać w jednym z trybów), była dla autorów ciekawym przeżyciem.

Poziomy nawiązujące do FPS-ów będą znacznie większe od tych arcade’owych, w których poruszać się będziemy „po szynach”. Twórca zamieścił zresztą stosowne zdjęcie, które bardzo dokładnie to pokazuje (patrz niżej). Po lewej można zobaczyć pierwszy poziom z arcade’owej sekcji gry, natomiast po prawej jest pierwszy level FPS-owy.

Twórca Time Crisis 4 na PS3 opowiada o swojej grze - ilustracja #2

Satsukawa oznajmił, że twórcy pracują w chwili obecnej nad europejską wersją Time Crisis 4, choć są bardzo podekscytowani faktem, że gra debiutuje właśnie (dokładnie dzisiaj) na terenie Stanów Zjednoczonych. Zamieścił przy okazji kilka zdjęć zestawów gra + pistolet, które zostały przygotowane na różne rynki. Na poniższej fotce po lewej widnieje pudełko przygotowane z myślą o Japonii, po prawej (w rękach) – dla rynku azjatyckiego, natomiast to czarne w środku zobaczą w swoich sklepach gracze w USA.

Twórca Time Crisis 4 na PS3 opowiada o swojej grze - ilustracja #3

Przypomnijmy, że premiera Time Crisis 4 na Starym Kontynencie jest zaplanowana na 27 listopada. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o tym tytule, zapraszamy do naszej encyklopedii.

Time Crisis 4

Time Crisis 4

PlayStation
po premierze

Data wydania: 20 listopada 2007

Informacje o Grze
6.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Bandai Namco Entertainment
  • PS3
Podobało się?

0

Atari, Inc. traci w drugim kwartale

Następny
Atari, Inc. traci w drugim kwartale

NiGHTS także na PlayStation 2?

Poprzedni
NiGHTS także na PlayStation 2?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl