Tego lata czeka nas premiera nowego dodatku, dwie darmowe aktualizacje, a nawet oficjalna gra planszowa The Sims.
Żegnając się z ekscytującym sezonem Motherlode, członkowie studia Maxis podzielili się ze społecznością planami na najbliższe miesiące. Czy jesteście gotowi „wysimować swoje lato”?
W ramach przyjętej już tradycji twórcy The Sims 4 przedstawili mapę drogową na najnowszy sezon zawartości – wygląda jednak na to, że nowości jest tyle, że potrzeba ich aż dwóch. Pierwsza z nich obejmuje okres od czerwca do lipca i zawiera elementy związane nie tylko z podstawowym tytułem marki.

Najciekawszymi jej elementami są zdecydowanie wakacyjne nowości w oficjalnym sklepie The Sims oraz oficjalna zapowiedź gry planszowej na bazie marki. Druga lista może jednak znacznie bardziej zainteresować graczy PC i konsolowych, skupiając się wyłącznie na The Sims 4 i potwierdzonym dodatku Czar Natury.
Oto daty, które warto zapamiętać:
Jeśli jesteście fanami wydarzeń The Sims 4, które zaczęły przyciągać graczy ograniczonymi czasowo wyzwaniami i tematycznymi nagrodami, jakie możemy przypisać na zawsze do gry podstawowej, już teraz zapoznajcie się ze szczegółowym planem najnowszej akcji.

Przedstawiciele Maxis zdają się brać nadchodzący dodatek na poważnie. Już teraz możecie także prześledzić nadchodzące w nim elementy za pomocą tajemniczej, aktualizowanej ciągle dedykowanej strony. Z niej dowiedzieliśmy się już o nowym mieście Innisgreen, 3 nowych cechach, umiejętności aptekarstwa (chociaż tłumaczenie na polski nie jest jeszcze potwierdzone), dedykowanej jej ścieżce kariery oraz o tajemniczych istotach związanych z magią i opieką nad roślinami.
Fani The Sims 4 z pewnością będą mieć ręce pełne roboty tego lata.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.