The Logic Factory – studio, które po kilku latach istnienia może pochwalić się zaledwie dwoma produkcjami (Ascendancy i The Tone Rebellion), zapowiedziało prace nad kolejnymi grami. Sequel Ascendancy i Fire (roboczy tytuł) skorzystają z opracowanego przez programistów TLF silnika o nazwie Hydra.
The Logic Factory – studio, które po kilku latach istnienia może pochwalić się zaledwie dwoma produkcjami (Ascendancy i The Tone Rebellion), zapowiedziało prace nad kolejnymi grami. Sequel Ascendancy i Fire (roboczy tytuł) skorzystają z opracowanego przez programistów TLF silnika o nazwie Hydra.
Ascendancy 2 to następca wydanej w 1995 roku gry strategicznej, nasuwającej wówczas słuszne skojarzenia z legendarnym Master of Orion, co nie przeszkodziło jej zdobyć sporą rzeszę zwolenników. Gracz wcielał się tam w przywódcę obcej rasy (swego rodzaju niespodzianką był brak ludzi) i za pomocą rozwiniętej myśli technicznej starał się „wymazać” przedstawicieli innych nacji z opanowywanej przez niego galaktyki. O samym sequelu wiadomo na razie niewiele. The Logic Factory koncentruje się głównie nad zachwalaniem strony wizualnej programu, który skorzysta z usług autorskiego silnika Hydra. W zapowiedzi prasowej, pracownicy studia podkreślają również chęć stworzenia fenomenalnej oprawy dźwiękowej – może to być trudne, jako że nawet po dziewięciu latach, muzyka w Ascendancy wydaje się być niedoścignionym wzorem a już na pewno jednym z najlepszych soundtracków w historii gier strategicznych na PC.
Drugi produkt, roboczo zatytułowany Fire, również skorzysta z usług silnika Hydra. O produkcie tym wiadomo jeszcze mniej niż w przypadku Ascendancy – pewne jest jedynie to, że wcielimy się w rolę strażaka i będziemy walczyć z ogniem.
The Logic Factory nie podaje żadnych, nawet przybliżonych terminów, kiedy obie gry miałyby zadebiutować na rynku. Postaramy się Wam przekazać więcej informacji, tak szybko jak będzie to możliwe.
Więcej:Japonia wybrała najlepsze anime jesieni 2025. Zaskakująca pozycja Spy x Family i My Hero Academia
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.