Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lipca 2020, 18:21

autor: Froozyy

Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0

Przeprowadzono testy wydajnościowe Death Stranding na komputerach osobistych z technologią DLSS 2.0. Nowa funkcja Nvidii pozwala osiągnąć znacznie lepszą wydajność, zwiększając tym samym liczbę klatek na sekundę w grze.

Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0 - ilustracja #1
Wiemy, jak radzi sobie Death Stranding z technologią DLSS 2.0.

Za niespełna dwa tygodnie (a dokładnie 14 lipca) Death Stranding zadebiutuje na komputerach osobistych. Jakiś czas temu poznaliśmy wymagania sprzętowe gry na pecetach, a wczoraj dowiedzieliśmy się, że produkcja będzie wspierać technologię DLSS 2.0, dzięki czemu w przypadku kart z serii GeForce RTX możliwe będzie osiągnięcie lepszej wydajności. Słowa te potwierdzają testy przeprowadzone przez firmę Nvidia.

DLSS 2.0 jest poprawioną wersją technologii, która skaluje obraz z niższej rozdzielczości wykorzystując algorytm AI, by poprawić jego jakość (sztuczna inteligencja odtwarza szczegóły widoczne w wyższej „rozdziałce”). Umożliwia to znaczące poprawienie wydajności bez widocznej różnicy w poziomie detali (w niektórych wypadkach gry wyglądają nawet lepiej niż wówczas, gdy korzystamy z natywnej rozdzielczości). – Informacja pochodzi z wczorajszej wiadomości autorstwa Aqumy.

Korzystając z komputera w konfiguracji z 64-bitowym systemem Windows 10, procesorem i9-9900K oraz 32 GB pamięci RAM, sprawdzono, jak różne karty z rodziny RTX radzą sobie w grze (z włączoną oraz wyłączoną technologią DLSS). W przypadku maksymalnych ustawień graficznych w rozdzielczości 1080p nowa funkcja urządzeń Nvidii pozwoliła na uzyskanie nawet 30 dodatkowych klatek na sekundę.

Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0 - ilustracja #2

DLSS 2.0 równie dobrze sprawdza się w przypadku większych rozdzielczości, gdzie przy 1440p oraz karcie RTX 2080 Ti zapewnia wzrost o 37 FPS. Największe wrażenie robią jednak wyniki testów w rozdzielczości 4K. Dzięki technologi DLSS nawet użytkownicy RTX 2060 będą mogli cieszyć się stałą liczbą 60 klatek na sekundę. W przypadku flagowej karty 2080 Ti w grze uświadczymy ich ponad 100.

Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0 - ilustracja #3
Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0 - ilustracja #4

Pod tym adresem znajdziecie również galerię screenów z gry z włączoną technologią DLSS 2.0.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.