Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0

Przeprowadzono testy wydajnościowe Death Stranding na komputerach osobistych z technologią DLSS 2.0. Nowa funkcja Nvidii pozwala osiągnąć znacznie lepszą wydajność, zwiększając tym samym liczbę klatek na sekundę w grze.

Paweł Woźniak

Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0 - ilustracja #1
Wiemy, jak radzi sobie Death Stranding z technologią DLSS 2.0.

Za niespełna dwa tygodnie (a dokładnie 14 lipca) Death Stranding zadebiutuje na komputerach osobistych. Jakiś czas temu poznaliśmy wymagania sprzętowe gry na pecetach, a wczoraj dowiedzieliśmy się, że produkcja będzie wspierać technologię DLSS 2.0, dzięki czemu w przypadku kart z serii GeForce RTX możliwe będzie osiągnięcie lepszej wydajności. Słowa te potwierdzają testy przeprowadzone przez firmę Nvidia.

DLSS 2.0 jest poprawioną wersją technologii, która skaluje obraz z niższej rozdzielczości wykorzystując algorytm AI, by poprawić jego jakość (sztuczna inteligencja odtwarza szczegóły widoczne w wyższej „rozdziałce”). Umożliwia to znaczące poprawienie wydajności bez widocznej różnicy w poziomie detali (w niektórych wypadkach gry wyglądają nawet lepiej niż wówczas, gdy korzystamy z natywnej rozdzielczości). – Informacja pochodzi z wczorajszej wiadomości autorstwa Aqumy.

Korzystając z komputera w konfiguracji z 64-bitowym systemem Windows 10, procesorem i9-9900K oraz 32 GB pamięci RAM, sprawdzono, jak różne karty z rodziny RTX radzą sobie w grze (z włączoną oraz wyłączoną technologią DLSS). W przypadku maksymalnych ustawień graficznych w rozdzielczości 1080p nowa funkcja urządzeń Nvidii pozwoliła na uzyskanie nawet 30 dodatkowych klatek na sekundę.

DLSS 2.0 równie dobrze sprawdza się w przypadku większych rozdzielczości, gdzie przy 1440p oraz karcie RTX 2080 Ti zapewnia wzrost o 37 FPS. Największe wrażenie robią jednak wyniki testów w rozdzielczości 4K. Dzięki technologi DLSS nawet użytkownicy RTX 2060 będą mogli cieszyć się stałą liczbą 60 klatek na sekundę. W przypadku flagowej karty 2080 Ti w grze uświadczymy ich ponad 100.

Pod tym adresem znajdziecie również galerię screenów z gry z włączoną technologią DLSS 2.0.

Death Stranding

Death Stranding

PC PlayStation
po premierze

Data wydania: 8 listopada 2019

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.7

Gracze

9.3

Steam

8.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

42

Paweł Woźniak

Autor: Paweł Woźniak

Od 2019 roku związany z GRY-OnLine, gdzie zaczynał jako autor newsów, a obecnie jest jednym z redaktorów tvgry. Obecnie interesują go przede wszystkim gry RPG, soulslike i metroidvanie, ale sporą część gamingowego życia poświęcił też produkcjom sieciowym. W grach ceni sobie głównie rozbudowane mechaniki rozwoju postaci oraz swobodę w działaniu, a na omawiane tytuły stara się patrzeć z różnych perspektyw. Od 2023 roku prowadzi również swój kanał na YouTube.

Nacon teasuje nową grę twórców GreedFall

Następny
Nacon teasuje nową grę twórców GreedFall

Shadow Warrior 3 może zostać zapowiedziany niebawem

Poprzedni
Shadow Warrior 3 może zostać zapowiedziany niebawem

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl