Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 stycznia 2011, 09:33

autor: Szymon Liebert

Testy odświeżonego APB rozpoczną się w lutym

Na oficjalnej stronie i Twitterze APB Reloaded pojawiła się informacja, że zamknięte testy drugiego podejścia do strzelanki sieciowej studia Realtime Worlds powinny rozpocząć się w przyszłym miesiącu. Szczegóły bety zostaną przedstawione na dniach i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem na początku lutego wrócimy do fikcyjnego miasta San Paro.

Na oficjalnej stronie i Twitterze APB Reloaded pojawiła się informacja, że zamknięte testy drugiego podejścia do strzelanki sieciowej studia Realtime Worlds powinny rozpocząć się w przyszłym miesiącu. Szczegóły bety zostaną przedstawione na dniach i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem na początku lutego wrócimy do fikcyjnego miasta San Paro.

APB zostało wydane w połowie ubiegłego roku i szybko zaczęło przynosić straty. Sytuacja stała się poważna i deweloper odpowiedzialny za grę musiał zwinąć interes. W listopadzie dowiedzieliśmy się, że marką zainteresowała się firma K2 Network, która ogłosiła jej wielki powrót w postaci darmowej produkcji z mikrotransakcjami (APB Reloaded).

Testy odświeżonego APB rozpoczną się w lutym - ilustracja #1

Nowy deweloper, Reloaded Productions, ma zamiar przywrócić APB do życia i wydać aktualizację, która nie zdążyła pojawić się w ubiegłym roku. Obecnie trwają prace nad ulepszeniem produkcji oraz poprawą architektury sieciowej serwisu GamersFirst, należącego do K2 Network i oferującego dostęp do kilku innych darmowych tytułów.

Podobno kompleksowe prace nad podrasowaniem wspomnianego portalu opóźniły nieco restart APB. Zdaniem producenta warto jednak będzie poczekać trochę dłużej, bo nowa technologia zagwarantuje lepsze działanie gier sieciowych. Do końca lutego firma odpowiedzialna za serwis chce przenieść znaczną większość rozgrywek na nową architekturę.

Trudno powiedzieć czy APB Reloaded osiągnie sukces, ale wydaje się, że gra może zostać jedną z ciekawszych propozycji w katalogu GamersFirst. W ramach serwisu wydawano dotąd przede wszystkim azjatyckie sieciowe produkcje MMO. Dzieło Realtime Worlds wymaga szlifów i pracy, ale mimo wszystko ma pewien potencjał.