Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

sterowanie - newsy i ciekawostki

Steam Deck - Valve pokazuje genialne działanie żyroskopu
Steam Deck - Valve pokazuje genialne działanie żyroskopu

Adrian Werner, 27 lipca 2021, 09:39

Studio Valve pokazało pomysłowy system działania żyroskopu w Steam Deck. Wraz z gałkami analogowymi i trackpadami ma on zapewnić wrażenia bliskie sterowaniu myszką i klawiaturą.

Star Wars: Squadrons jak stary X-wing - ma wsparcie joysticków
Star Wars: Squadrons jak stary X-wing - ma wsparcie joysticków

Ender, 16 czerwca 2020, 16:38

Gra Star Wars: Squadrons zaoferuje graczom możliwość zabawy nie tylko z myszką i klawiaturą oraz gamepadami, ale także z klasycznymi joystickami używanymi w symulatorach lotu. Z wiadomości tej cieszy się już wielu fanów tego gatunku.

Gears of War 5 na konsoli Xbox One ze wsparciem klawiatury i myszy
Gears of War 5 na konsoli Xbox One ze wsparciem klawiatury i myszy

Entelarmer, 9 stycznia 2019, 10:32

Firma Razer zamieściła listę gier oferujących wsparcie klawiatury i myszy na konsoli Xbox One. Wśród nich znalazło się nadchodzące Gears 5.

Xbox One z obsługą klawiatury i myszy
Xbox One z obsługą klawiatury i myszy

Movis, 26 września 2018, 11:25

Już wkrótce do konsoli Xbox One będzie można podpiąć ulubioną klawiaturę czy mysz. Koncern nawiązał współpracę z Razerem i zapowiedział, że w najbliższych tygodniach rozpoczną się testy nowej funkcji konsoli, choć dodanie tego typu wsparcia jest jedynie zaoferowaną deweloperom opcją, a nie obowiązkiem.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy na PC - minimalne wymagania sprzętowe
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy na PC - minimalne wymagania sprzętowe

Adrian Werner, 10 marca 2018, 10:19

Studio Vicarious Visions i firma Activision ujawniły minimalne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Dowiedzieliśmy się także, że gra zaoferuje sterowanie za pomocą myszki i klawiatury.

Pecetowe NiOh wreszcie dostanie obsługę myszki [aktualizacja: patch już dostepny]
Pecetowe NiOh wreszcie dostanie obsługę myszki [aktualizacja: patch już dostepny]

Adrian Werner, 30 listopada 2017, 10:15

Firma Koei Tecmo poinformowała, że za kilka dni pecetowa wersja NiOh otrzyma patch, który doda wreszcie wsparcie dla sterowania za pomocą myszki oraz opcję konfigurowania klawiszy klawiatury.

Pecetowe NiOh: Complete Edition bez obsługi myszki
Pecetowe NiOh: Complete Edition bez obsługi myszki

Adrian Werner, 3 listopada 2017, 12:42

Twórcy pecetowej wersji NiOh: Complete Edition zdecydowali się na mocno nietypowe rozwiązanie i nie zaimplementowali opcji sterowania myszką. Wydanie na PC kontrolować będzie można wyłącznie za pomocą pada lub samej klawiatury.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – jak udała się wersja PC?
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – jak udała się wersja PC?

Draug, 3 września 2015, 17:40

Serwis PCGamingWiki opublikował raport na temat wersji PC gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Oceniono optymalizację, zakres dostępnych ustawień (wraz z porównaniem graficznym), dostosowanie sterowania do klawiatury i myszki i inne techniczne czynniki.

Bloodborne - prezentacja sterowania w nowym materiale

Jakub Mirowski, 18 stycznia 2015, 15:05

Do sieci trafił wczoraj nowy materiał z Bloodborne - nadchodzącej produkcji japońskiego studia From Software. Na siedmiominutowym filmiku możemy m.in. zobaczyć, jakie prezentuje się sterowanie w grze.

Kierowanie samochodem w grze i w prawdziwym świecie
Kierowanie samochodem w grze i w prawdziwym świecie

raziell88ck, 11 stycznia 2014, 21:44

Czy kierowanie prawdziwym samochodem ma wpływ na umiejętności sterowania autem w grze? O tym jak i o odwrotnym przykładzie, postaram się wyjaśnić na swoim przykładzie.

Twórcy NBA 2K14 o sterowaniu Pro Stick – film z polskimi napisami
Twórcy NBA 2K14 o sterowaniu Pro Stick – film z polskimi napisami

luckie, 30 września 2013, 08:43

Studio Visual Concepts opowiedziało o systemie sterowania Pro Stick w nadchodzącym NBA 2K14. Sprawi on, że różne podania oraz zwody, podobnie jak i rzuty do kosza, zostaną przypisane do prawej gałki analogowej. Zapraszamy do obejrzenia nowego filmu z cyklu „dziennik dewelopera” z polskimi napisami.

Peace Walker? A może jednak Nervous Runner?
Peace Walker? A może jednak Nervous Runner?

Brucevsky, 24 lipca 2013, 15:57

Gra wymagająca precyzji na konsoli, która słynie z problematycznego sterowania. Czy w Metal Gear Solid: Peace Walker gra się wygodnie?

Jak wykonać nowe triki w FIFA 13?
Jak wykonać nowe triki w FIFA 13?

barth89, 24 września 2012, 16:59

Zachęcam Was do zapoznania się z nieoficjalnym filmikiem, dzięki któremu nauczymy się wykonywać nowe triki w najnowszej odsłonie gry FIFA 13.

Assassin's Creed III na PC najlepiej z gamepadem
Assassin's Creed III na PC najlepiej z gamepadem

sathorn, 29 marca 2012, 10:51

Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za prace nad Assassin's Creed III, przyznał w rozmowie z redaktorem serwisu Gamespy, że deweloper nie planuje przeznaczać dodatkowych środków na stworzenie systemu sterowania dedykowanego myszce i klawiaturze.

O animacji i dynamicznym sterowaniu w grze Mass Effect 3

Sarge, 9 grudnia 2011, 10:47

Studio BioWare udostępniło kolejny film z cyklu BioWare Pulse, w którym twórcy opowiadają o poszczególnych aspektach rozgrywki gry Mass Effect 3. W najnowszym odcinku możemy posłuchać o animacji i bardziej dynamicznym sterowaniu głównym bohaterem.

Sterowanie postacią w Diablo III za pomocą pada? Dlaczego nie!
Sterowanie postacią w Diablo III za pomocą pada? Dlaczego nie!

Kono, 23 września 2011, 10:08

Reżyser Diablo III, Jay Wilson, podzielił się wrażeniami z testowania gry za pomocą pada. W rozmowie z serwisem PC Gamer przyznał, że kontrolowanie postaci w ten sposób przynosi lepsze efekty.

Drugie życie Kinecta
Drugie życie Kinecta

TommiK, 18 czerwca 2011, 11:05

Microsoft udostępnił Kinect for Windows SDK beta - narzędzia programistyczne pozwalające na wykorzystanie Kinecta w systemie Windows.

Microsoft, why?
Microsoft, why?

Brucevsky, 30 kwietnia 2011, 10:14

O Kinekcie napisano już naprawdę sporo. Początkowy entuzjazm i krytyka opadły i teraz nowy sprzęt mierzy się z realnymi ocenami wystawianymi na podstawie gier i funkcjonalności. Mnie jednak wciąż nie opuszcza pytanie, po co Microsoft stworzył Kinecta?

Buble, które miały zrewolucjonizować sterowanie w grach
Buble, które miały zrewolucjonizować sterowanie w grach

Olek, 7 września 2010, 12:33

Sklepowa premiera najnowszych, bazujących na detekcji ruchu kontrolerów – PlayStation Move dla konsoli PlayStation 3 oraz Kinect dla konsoli Xbox 360 zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji serwis Yahoo postanowił przypomnieć kilka urządzeń, które w zamyśle ich wynalazców na zawsze miały wyprzeć dżojstiki, myszki i gamepady.