Szef 38 Studios o Kingdoms of Amalur: Reckoning 2, DLC do „jedynki” oraz projekcie Copernicus
Curt Schilling, szef i współzałożyciel firmy deweloperskiej 38 Studios, ujawnił kilka ciekawych informacji dotyczących przyszłości swojego studia. Dowiedzieliśmy się o Kingdoms of Amalur: Reckoning 2, dodatku DLC do „jedynki” oraz o projekcie Copernicus, czyli produkcji z gatunku MMORPG, której akcja rozgrywa się w tym samym uniwersum co Kingdoms of Amalur: Reckoning.
Mateusz Kądziołka
Curt Schilling, szef i współzałożyciel firmy deweloperskiej 38 Studios, podczas rozmowy z prowadzącymi” podcast Final Score, ujawnił wiele interesujących informacji dotyczących marki Kingdoms of Amalur: Reckoning. Curt mówił o dodatku DLC, Kingdoms of Amalur: Reckoning 2 oraz o grze Copernicus, czyli produkcji z gatunku MMORPG, która ma dzielić uniwersum z nadchodzącym tytułem RPG akcji.
Schilling zapewnił, że osoby, które będą chciały zobaczyć wszystko, co ma do zaoferowania Kingdoms of Amalur: Reckoning, będą musiały w niej spędzić ok. 200-300 godzin. Dowiedzieliśmy się również, że demo, które zadebiutowało w sieci kilka dni temu, bazowało na buildzie gry sprzed 3 miesięcy. Oznacza to, że finalna wersja produktu jest pozbawiona irytujących błędów, które pojawiały się w demonstracji. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że gra osiągnęła status „gold”, a tym samym prace nad nią zostały ukończone.

Jeśli chodzi o dodatek DLC, to ma on zostać wydany w okolicach premiery gry Mass Effect 3 (9 marca 2012 roku). Aktualnie jednak nie znamy jego tytułu, ani zawartości. Co ciekawe, ma on posłużyć jako swego rodzaju pomost pomiędzy Kingdoms of Amalur: Reckoning a grą Copernicus, czyli tytułem z gatunku MMORPG, nad którym od jakiegoś czasu pracuje zespół 38 Studios. Curt wyznał też, że postacie, które spotkamy w Kingdoms of Amalur: Reckoning pojawią się w Copernicus oraz w Kingdoms of Amalur: Reckoning 2. Jeśli szef studia mówi o takich rzeczach, możemy być raczej pewni, że kontynuacja już powstaje.
Z rozmowy dowiedzieliśmy się też, że Schilling bardzo mocno angażuje się w promowanie nadchodzącego tytułu RPG akcji. Były baseballista ma się pojawić w dwóch talk-show prowadzonych przez Jimmy’ego Kimmela i Jimmy’ego Fallona. Schilling zapowiedział również, że podczas tegorocznego Super Bowl, czyli finału amerykańskiej ligi NFL, będziemy mogli zobaczyć reklamę Kingdoms of Amalur: Reckoning. Oznacza to, że wydawcy są gotowi wydać spore pieniądze na promowanie nowej marki autorstwa 38 Studios.
Kingdoms of Amalur: Reckoning zadebiutuje na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz PC 7 lutego 2012 roku. Gra przeniesie nas do krainy fantasy, która może się kojarzyć z bajkowym światem znanym z serii Fable.
- Zapowiedź - Testujemy Kingdoms of Amalur: Reckoning - Skyrim w świecie Fable
- Zapowiedź - Kingdoms of Amalur: Reckoning - wrażenia z kampanii fabularnej

GRYOnline
Gracze
Steam
- EA / Electronic Arts
- 38 Studios
- Kingdoms of Amalur: Reckoning 2
- PC
- X360
- PS3
Komentarze czytelników
zanonimizowany821978 Generał
napisy.... rzeczywiscie to mega problem :P
zanonimizowany696839 Pretorianin
Łał. Facio musi być niesamowicie pewny siebie i przypuszcza atak ze wszystkich stron, zarówno na fanów single, jak i multi (i jeszcze zapowiada drugą część, LOL). Po zagraniu w demo uważam, że gra okaże się niesamowitym sukcesem, a w Polsce nawet wersji z napisami nie będzie. Moim zdaniem EA powinien zlikwidować oddział w Polsce
i powierzyć wydawanie gier z powrotem CDP. Przynajmniej byśmy mieli wersję z napisami (a może nawet dubbing).
Mellygion Generał

Mam też wrażenie że demko pokazało już wszystko czego oczekiwać można od tej gry, reszta to będzie powtarzanie setki, tysiące razy tych samych czynności... i tak się (z)robi "200-300 godzin" gry. Wątek główny standardowej długości lecz sprytnie pocięty wydłużaczami. A jeśli się tyczy porównań tego tytułu do Skyrima to ten ostatni ma jedną niezaprzeczalną zaletę jakiej Reckoning pewnie nigdy nie będzie miał - edytor (grafika, otwartość świata, perspektywa to wszak rzecz względna).
Aczkolwiek mimo utyskiwania mam nadzieję że się mylę. Z rozwiewaniem swych obaw jednak poczekam na wrażenia "pionierów" zakupujących grę w preorderze.
zanonimizowany431140 Legend
@Mellygion [ gry online level: 22 - Pretorianin ] >Mam też wrażenie że demko pokazało już wszystko czego oczekiwać można od tej gry, reszta to będzie powtarzanie setki, tysiące razy tych samych czynności... i tak się (z)robi "200-300 godzin" gry.
A w Skyrimie, to przepraszam, niby jak jest?
Wez questa > eksploruj > zabij/przynies i tak setki razy. Struktura praktycznie caly czas ta sama.
Na plus KoA:Reckoning mozna zaliczyc [z tego, co widzialem po worldmapie] bardzo zroznicowane i liczne srodowiska pozostawione graczom do eksploracji, podczas gdy Skyrim to "tylko" snieg i gory :)