Szef 38 Studios o Kingdoms of Amalur: Reckoning 2, DLC do „jedynki” oraz projekcie Copernicus

Curt Schilling, szef i współzałożyciel firmy deweloperskiej 38 Studios, ujawnił kilka ciekawych informacji dotyczących przyszłości swojego studia. Dowiedzieliśmy się o Kingdoms of Amalur: Reckoning 2, dodatku DLC do „jedynki” oraz o projekcie Copernicus, czyli produkcji z gatunku MMORPG, której akcja rozgrywa się w tym samym uniwersum co Kingdoms of Amalur: Reckoning.

Mateusz Kądziołka

Curt Schilling, szef i współzałożyciel firmy deweloperskiej 38 Studios, podczas rozmowy z prowadzącymi” podcast Final Score, ujawnił wiele interesujących informacji dotyczących marki Kingdoms of Amalur: Reckoning. Curt mówił o dodatku DLC, Kingdoms of Amalur: Reckoning 2 oraz o grze Copernicus, czyli produkcji z gatunku MMORPG, która ma dzielić uniwersum z nadchodzącym tytułem RPG akcji.

Schilling zapewnił, że osoby, które będą chciały zobaczyć wszystko, co ma do zaoferowania Kingdoms of Amalur: Reckoning, będą musiały w niej spędzić ok. 200-300 godzin. Dowiedzieliśmy się również, że demo, które zadebiutowało w sieci kilka dni temu, bazowało na buildzie gry sprzed 3 miesięcy. Oznacza to, że finalna wersja produktu jest pozbawiona irytujących błędów, które pojawiały się w demonstracji. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że gra osiągnęła status „gold”, a tym samym prace nad nią zostały ukończone.

Szef 38 Studios o Kingdoms of Amalur: Reckoning 2, DLC do „jedynki” oraz projekcie Copernicus - ilustracja #1

Jeśli chodzi o dodatek DLC, to ma on zostać wydany w okolicach premiery gry Mass Effect 3 (9 marca 2012 roku). Aktualnie jednak nie znamy jego tytułu, ani zawartości. Co ciekawe, ma on posłużyć jako swego rodzaju pomost pomiędzy Kingdoms of Amalur: Reckoning a grą Copernicus, czyli tytułem z gatunku MMORPG, nad którym od jakiegoś czasu pracuje zespół 38 Studios. Curt wyznał też, że postacie, które spotkamy w Kingdoms of Amalur: Reckoning pojawią się w Copernicus oraz w Kingdoms of Amalur: Reckoning 2. Jeśli szef studia mówi o takich rzeczach, możemy być raczej pewni, że kontynuacja już powstaje.

Z rozmowy dowiedzieliśmy się też, że Schilling bardzo mocno angażuje się w promowanie nadchodzącego tytułu RPG akcji. Były baseballista ma się pojawić w dwóch talk-show prowadzonych przez Jimmy’ego Kimmela i Jimmy’ego Fallona. Schilling zapowiedział również, że podczas tegorocznego Super Bowl, czyli finału amerykańskiej ligi NFL, będziemy mogli zobaczyć reklamę Kingdoms of Amalur: Reckoning. Oznacza to, że wydawcy są gotowi wydać spore pieniądze na promowanie nowej marki autorstwa 38 Studios.

Kingdoms of Amalur: Reckoning zadebiutuje na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz PC 7 lutego 2012 roku. Gra przeniesie nas do krainy fantasy, która może się kojarzyć z bajkowym światem znanym z serii Fable.

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Kingdoms of Amalur: Reckoning

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 7 lutego 2012

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.1

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-01-24
20:15

zanonimizowany821978 Generał

napisy.... rzeczywiscie to mega problem :P

Komentarz: zanonimizowany821978
2012-01-25
08:34

Nolifer Legend

Nolifer

200 h ? Jakoś mi się nie chcę wierzyć .

Komentarz: Nolifer
2012-01-25
12:39

zanonimizowany696839 Pretorianin

Łał. Facio musi być niesamowicie pewny siebie i przypuszcza atak ze wszystkich stron, zarówno na fanów single, jak i multi (i jeszcze zapowiada drugą część, LOL). Po zagraniu w demo uważam, że gra okaże się niesamowitym sukcesem, a w Polsce nawet wersji z napisami nie będzie. Moim zdaniem EA powinien zlikwidować oddział w Polsce
i powierzyć wydawanie gier z powrotem CDP. Przynajmniej byśmy mieli wersję z napisami (a może nawet dubbing).

Komentarz: zanonimizowany696839
2012-01-25
16:38

Mellygion Generał

Mellygion

Mam też wrażenie że demko pokazało już wszystko czego oczekiwać można od tej gry, reszta to będzie powtarzanie setki, tysiące razy tych samych czynności... i tak się (z)robi "200-300 godzin" gry. Wątek główny standardowej długości lecz sprytnie pocięty wydłużaczami. A jeśli się tyczy porównań tego tytułu do Skyrima to ten ostatni ma jedną niezaprzeczalną zaletę jakiej Reckoning pewnie nigdy nie będzie miał - edytor (grafika, otwartość świata, perspektywa to wszak rzecz względna).
Aczkolwiek mimo utyskiwania mam nadzieję że się mylę. Z rozwiewaniem swych obaw jednak poczekam na wrażenia "pionierów" zakupujących grę w preorderze.

Komentarz: Mellygion
2012-01-25
23:20

zanonimizowany431140 Legend

@Mellygion [ gry online level: 22 - Pretorianin ] >Mam też wrażenie że demko pokazało już wszystko czego oczekiwać można od tej gry, reszta to będzie powtarzanie setki, tysiące razy tych samych czynności... i tak się (z)robi "200-300 godzin" gry.

A w Skyrimie, to przepraszam, niby jak jest?
Wez questa > eksploruj > zabij/przynies i tak setki razy. Struktura praktycznie caly czas ta sama.
Na plus KoA:Reckoning mozna zaliczyc [z tego, co widzialem po worldmapie] bardzo zroznicowane i liczne srodowiska pozostawione graczom do eksploracji, podczas gdy Skyrim to "tylko" snieg i gory :)

Komentarz: zanonimizowany431140

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl