Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lutego 2012, 12:01

autor: Szymon Liebert

Syndicate bez przepustki online. 50 godzin rozgrywki w trybie kooperacji

Nowy Syndicate nie będzie zawierał przepustki online, znanej z wielu innych gier firmy Electronic Arts. Wydawca postanowił zrezygnować z tego nie lubianego przez graczy rozwiązania, aby umożliwić wszystkim nabywcom tytułu bawienie się w trybie kooperacji. Podobno zapewni on nawet do 50 godzin zabawy.

Firma Electronic Arts zdecydowała się nie stosować przepustki online w przypadku gry Syndicate. Wydawca chce w ten sposób zachęcić graczy do zainteresowania się tym tytułem, którego ważną część stanowi bardzo rozbudowana kampania kooperacyjna. Podobno jej pierwsze przejście zabierze 6-7 godzin, a odblokowanie wszystkich elementów znacznie więcej.

Jeff Gamon, producent wykonawczy z EA Partners, powiedział serwisowi Eurogamer, że w normalnych okolicznościach produkcja miałaby przepustkę sieciową, otwierającą dostęp do multiplayera. Rezygnacja z niej jest uzasadniona rozbudowanym trybem współpracy i brakiem współzawodnictwa. Firma chce, aby każdy nabywca gry miał dostęp do całej produkcji.

Wydawca jest też przekonany, że kampania solowa i obszerny tryb kooperacji zapewnią zabawę na wiele godzin, więc nieprędko gracze będą chcieli odsprzedać tytuł. Gamon przypomniał, że studio Starbreeze przygotowało 9 map i rozbudowany system ulepszeń sprzętu. Namiastkę tych elementów pokazano w demie, które zostało wydane na konsolach w tym tygodniu.

Syndicate bez przepustki online. 50 godzin rozgrywki w trybie kooperacji - ilustracja #1

Sama gra będzie sporym wyzwaniem dla graczy – taki wniosek można wyciągnąć z innego artykułu Eurogamera na temat Syndicate. Lars Magnus Lang, jeden z twórców trybu kooperacji, powiedział, że studio boi się, czy rozgrywka nie będzie zbyt trudna. Syndicate w co-opie nie będzie w ogóle zawierał łatwego poziomu trudności, bo autorzy nie chcą wprowadzać graczy w błąd.

Kolejną kwestią jest to, że do Syndicate nie należy podchodzić jak do rasowej strzelanki. Przy takim założeniu przejście poziomów może być trudne. Autorzy inspirowali się produkcjami MMO i starali się zawrzeć w rozgrywce elementy taktyczne. Bez leczenia się i pomagania kompanom może być ciężko. Wiele z tych aspektów przyswoimy sobie w kampanii solowej.

Starbreeze szacuje, że odblokowanie wszystkiego w trybie kooperacji może zabrać 50 godzin. Studio szykuje też sporo wyzwań dla najambitniejszych graczy – najwyższy poziom trudności wprowadzi dodatkowe starcia z minibossami i inne niespodzianki. Zapowiada się ciekawie. Data premiery Syndicate w Polsce to 24 luty. Gra zostanie wydana na pecetach, Xboksie 360 i PlayStation 3.

  1. Syndicate - graliśmy w tryb kooperacji!