Star Citizen - zalecane wymagania sprzętowe modułu Dogfighting
Na oficjalnym forum dyskusyjnym studia Cloud Imperium Games pojawiły się rekomendowane wymagania sprzętowe dla modułu Dogfighting w grze Star Citizen. Pozwoli on na branie udziału w kosmicznych bitwach.
Marcin Skierski
Studio Cloud Imperium Games ujawniło na oficjalnym forum dyskusyjnym rekomendowane wymagania sprzętowe dla Dogfighting Module, stanowiącego część gry Star Citizen. Jeden z użytkowników zapytał twórców, jakiego komputera będzie potrzebować, by uruchomić Dogfighting Module w wysokich detalach i płynnością animacji nie spadającą poniżej poziomu 40 klatek na sekundę. W odpowiedzi deweloper podał rekomendowaną specyfikację sprzętową widoczną poniżej. Widać po niej, że do uczestnictwa w kosmicznych bitwach w grze Star Citizen w wysokiej jakości oprawie graficznej i zadowalającej płynności będziemy potrzebować mocnego peceta. Oczywiście minimalna specyfikacja będzie odpowiednio niższa, ale w tej chwili jeszcze jej nie znamy. Z drugiej strony, do premiery pełnej wersji Star Citizen w 2015 roku optymalizacja może ulec poprawie.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- Procesor: Core i7 4770k
- Karta grafiki: GeForce GTX 680
- Pamięć: 16 GB RAM
- Dyst twardy: SSD
Przypomnijmy, że produkcja będzie składać się z kilku różnych modułów, a Dogfighting Module pozwoli graczom na uczestnictwo w kosmicznych pojedynkach i bitwach. Jego debiut początkowo planowano na grudzień 2013 roku, ale ostatecznie premierę niedawno przełożono na bliżej nieokreślony termin 2014 roku. Prace nad pozostałymi modułami idą osobnym torem i również będą one udostępniane w różnych miesiącach bieżącego roku. Niektórzy użytkownicy od dłuższego czasu mogą testować Hangar Module, pozwalający na zwiedzanie wirtualnego hangaru i oglądanie zakupionych statków kosmicznych z zewnątrz i od środka.
Star Citizen to symulator kosmiczny z akcją osadzoną w dalekiej przyszłości. Gracze wcielą się w pilota gwiezdnego myśliwca i przemierzając wszechświat wykonają różnorodne misje, zajmą się handlem, podniosą umiejętności bohatera oraz ulepszą statki kosmiczne lub zakupią zupełnie nowe modele. Projekt jest oczekiwany przez wielu fanów gatunku, ponieważ za jego dewelopingiem stoi Chris Roberts – twórca takich gier jak Wing Commander czy Starlancer. Do tej pory dzięki akcji crowdfundingowej zebrano ponad 41 milionów dolarów na produkcję tego tytułu.
- Zapowiedź – Star Citizen – spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?
- Zapowiedź – Star Citizen, czyli co najlepsze z Wing Commandera, Privateera i EVE Online
Więcej:Ubisoft ostrzegał, że w końcu wyłączy krytykowane demo Anno 117, a teraz podał ostateczny termin
- wymagania sprzętowe
- space-sim / symulatory kosmiczne
- Cloud Imperium Games
- gry symulacyjne
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany807066 Legionista
To jest gra, nie zapchajdziura na konsole. To wymaga nieco mocy.
JaspeR90k Generał
O widzę że ktoś ostro puścił wodze fantazji, albo zażył jakiś podejrzany specyfik... "Jego debiut początkowo planowano na grudzień 2013 roku, ale ostatecznie premierę niedawno przełożono na bliżej nieokreślony termin 2014 roku"-->https://www.gry-online.pl/newsroom/star-citizen-otrzyma-modul-dogfighting-w-kwietniu-chris-roberts-potwierdza/z7146f6
graf_0 Legend
No to spora część graczy która kasę wyłożyła może być przykro zaskoczona.
Bo teraz muszą dorzucić DUŻO więcej aby zagrać.
dj_sasek Legend
Ha, dobrze, że proca zmieniłem. Zmianę grafiki wykona się w 2015 bo na takie gry warto. Co do wymagań to pamiętajcie, że to jest wczesna alpha (można tak to nazwać). Sam Chris Roberts mówił, że wymagania końcowe nieco spadną jak lepiej zoptymalizują grę w dalszych jej etapach. Poza tym minimalne będą na bank niższe.
ww1990ww Konsul
@dj_sasek ale nawet jakby je ścieli o połowę to i tak będę cholernie duże. I jak na razie filmiki i zdjęcia nie pokazują czemu są takie wymagania po za leżącą i kwicząca optymalizacją.

