W raporcie finansowym firmy Take-Two Interactive znalazła się informacja, że sprzedaż gry Borderlands 3 lada chwila przekroczy 7 milionów egzemplarzy.

Studio Gearbox Software ma powody do zadowolenia. Najnowsza gra zespołu, czyli Borderlands 3, sprzedała się już w prawie 7 milionach egzemplarzy. Wynik ten jest tym bardziej imponujący, że od premiery nie minęły jeszcze dwa miesiące. Informacja ta znalazła się w raporcie finansowym firmy Take-Two Interactive, która jest wydawcą projektu.
Przypomnijmy, że Borderlands 3 ukazało się 13 września tego roku na PC i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4. Na żadnej z tych platform nie oferuje polskiej wersji językowej. Wydanie pecetowe dostępne jest wyłącznie przez Epic Games Store.
Gra okazała się wielkim sukcesem. W ciągu pierwszych pięciu dni od premiery rozeszła się w 5 mln egzemplarzy. Taki wynik uczynił z Borderlands 3 najszybciej sprzedający się tytuł w historii 2K Games. Produkcja zaliczyła również o 50% lepszy debiut niż druga część serii.
Tytuł spotkał się także z ciepłym przyjęciem mediów branżowych. Wersja pecetowa posiada obecnie średnią ocen na poziomie 81% według serwisu Metacritic. W przypadku wydania na PlayStation 4 jest to 78%, a Xboksa One – 82%. Produkcja spodobała się również naszemu redaktorowi, który wystawił jej notę 8.0/10.
Warto przypomnieć, że w sierpniu Take-Two Interactive chwaliło się, że tylko w ciągu maja, czerwca i lipca sprzedano dodatkowych pięć milionów egzemplarzy starszych odsłon cyklu. Trzecia część powinna poradzić sobie równie dobrze, o ile tylko nadchodzące dodatki nie rozczarują fanów.
ZASTRZEŻENIE:
Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od sklepów, których oferty prezentowane są w naszym serwisie. Dokładamy jednak wszelkich starań, żeby wybierać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
16

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.