SIN 2 - a mogło być tak pięknie...

Trójwymiarowa gra akcji/FPS o tytule SIN zapisała się w umysłach wielu graczy, w tym i moim, jako jedna z najbardziej „zabugowanych” produkcji w historii, ale też jako tytuł bardzo atrakcyjny pod względem klimatu, który często był przyrównywany do tego znanego z Duke Nukem 3D. Tom „ParadoX” Mustaine jeden z członków zespołu Ritual Entertainment (autorów SIN-a oraz m.in. Star Trek: Elite Force II i Heavy Metal F.A.K.K. 2), wyjawił właśnie na forum serwisu Shacknews, że Ritual pracował nad drugą częścią SIN-a, ale w obliczu braku zainteresowania ze strony potencjalnych wydawców, przerwano developing. Szkoda, zwłaszcza zważywszy na to, iż produkcja była już na tyle zaawansowana, że powstało demo nowej gry.

Przemysław Bartula

Trójwymiarowa gra akcji/FPS o tytule SIN zapisała się w umysłach wielu graczy, w tym i moim, jako jedna z najbardziej „zabugowanych” produkcji w historii, ale też jako tytuł bardzo atrakcyjny pod względem klimatu, który często był przyrównywany do tego znanego z Duke Nukem 3D. Tom „ParadoX” Mustaine jeden z członków zespołu Ritual Entertainment (autorów SIN-a oraz m.in. Star Trek: Elite Force II i Heavy Metal F.A.K.K. 2), wyjawił właśnie na forum serwisu Shacknews, że Ritual pracował nad drugą częścią SIN-a, ale w obliczu braku zainteresowania ze strony potencjalnych wydawców, przerwano developing. Szkoda, zwłaszcza zważywszy na to, iż produkcja była już na tyle zaawansowana, że powstało demo nowej gry.

Ponadto Mustaine przyznał, że nie był to żaden remake, lecz pełnoprawna nowa część gry kontynuująca historię opowiadaną przez SIN, z licznymi nowościami, ciekawymi broniami, postaciami, itp. Wszystko oparto ponoć na bardzo nowoczesnym silniku 3D, wykraczającym poza możliwości zwykłego engine’u Quake 3. Na koniec dodał, iż nie jest wykluczone, że za kilka lat, gdy nadejdzie „kolejna runda wskrzeszania starych hitów”, jego zespół powróci do tego tytułu i zagramy w SIN 2.

Przypominam, że SIN to gra akcji/FPS w której gracze wcielają się w postać pułkownika Johna R. Blade’a, szefa dobrze prosperującej agencji ochrony we Freeport. Otrzymuje on niezwykle ważne zadanie, którego celem jest powstrzymanie dystrybucji narkotyku zmieniającego ludzkie DNA. Narkotyk ten produkowany jest przez przedsiębiorstwo SIN-TEK, a osobą bezpośrednio odpowiedzialną za jego powstanie jest szalona Elexis Sinclaire. Więcej na temat gry znajdziecie w naszej Encyklopedii.

SIN

SIN

PC
po premierze

Data wydania: 26 listopada 1998

Informacje o Grze
7.7

Gracze

7.7

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Activision
  • PC
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl