Potwierdzono, że w Assassin’s Creed: Shadows pojawi się opcja romansowania z innymi postaciami. Większość graczy nie jest z tego do końca zadowolona.
Wydany w 2018 roku Assassin's Creed: Odyssey wprowadził do serii możliwość romansowania z postaciami pobocznymi, a wypuszczona 2 lata później Valhalla kontynuowała ten trend. Zastępczyni ds. narracji Brooke Davies potwierdziła podczas wywiadu przeprowadzonego w ramach IGN Live 2024, że opcja ta pojawi się również w nadchodzącym Assassin's Creed: Shadows.
Niesamowitą kwestią w przypadku dwójki bohaterów, z którą bawiliśmy się wraz z zespołem scenarzystów. było wyobrażanie sobie relacji, jakie te dwie bardzo odmienne postacie [Yasuke i Naoe – dop. red.] mogą mieć z różnymi ludźmi, których spotykają w świecie gry – dopowiedziała Brooke Davies w trakcie rozmowy z IGN Live.
Informacja ta spotkała się jednak ze sporym sceptycyzmem ze strony graczy. Zwracają oni uwagę, że w poprzednich częściach romanse nie zostały wykonane poprawnie. Były proste, nieinteresujące i kończyły się zaciemnioną sceną, po której postacie zapominały, że cokolwiek je łączyło. Część osób wskazuje również, że taka opcja jest w ogóle niepotrzebna w serii Assassin’s Creed, która skupia się przecież na innych aspektach.
Mam nadzieję, że wybory romantyczne będą nieco bardziej interesujące niż jednonocna schadzka w Odyssey. Nie chcę romansu, a jeśli już ma być, to niech będzie bardziej znaczący.
Dla mnie to nie jest ważne. W tej grze, w tym gatunku liczą się opcje wyposażenia, walka i fabuła.
Uhh, po co? Dopóki nie jest to coś tak ważnego jak Altair i Maria czy Ezio i Sofia, to nie widzę w tym żadnego sensu.
Znalazły się jednak też bardziej pozytywne głosy, które wyrażają nadzieję, że tym razem Ubisoft odrobi pracę domową i romanse zostaną wykonane porządnie. Tego dowiemy się jednak, gdy gra trafi już na półki sklepowe, a stanie się to 15 listopada tego roku. Tymczasem raz jeszcze polecamy Waszej uwadze nowe gameplaye z AC: Shadows.
Więcej:Czekaliśmy na to od 2023 roku. Do Path of Exile 2 wreszcie zmierza Druid, znamy datę
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).