Assassin's Creed: Shadows na długim gameplayu. Zobaczcie, jak Ubisoft rozwinął swoją flagową serię gier
Najważniejszym elementem pokazu Ubisoft Forward 2024 okazało się oczywiście Assassin's Creed: Shadows. Wydawca zaprezentował obszerny gameplay, który daje bardzo dobre pojęcie o tym, w jakim kierunku zmierza ta produkcja.

Wczoraj na Xbox Games Showcase pokazano nowy zwiastun Assassin's Creed: Shadows, czyli najnowszej odsłony najpopularniejszej serii firmy Ubisoft. Był to pierwszy materiał z gry, w którym mogliśmy zobaczyć fragmenty rozgrywki. Dzisiaj, na własnym pokazie, wydawca zaprezentował znacznie więcej, wyświetlając kilkunastominutowy gameplay.
Materiał pokazuje, jak duże różnice są między postaciami. Wybór między Yasuke i Naoe zaoferuje autentycznie odmienne wrażenia. Materiał z rozgrywki pokazał także duże postępy poczynione w jakości oprawy graficznej, co nie dziwi, gdyż przy Assassin's Creed: Shadows twórcy nie musieli już się przejmować ograniczeniami sprzętowymi Xboxa One i PlayStation 4.
Autorzy chwalili się także zmianami pogody, pór roku i dnia. W zimie sadzawki będą zamarzały, uniemożliwiając chowanie się w nich. Z kolei w deszczu trudniej będzie wrogom wykryć naszą postać, podobnie jak w nocy. W gameplayu doskonałe wrażenie robiło również, jak wiele elementów otoczenia można było zniszczyć w walkach.
Assassin's Creed: Shadows to najważniejsza tegoroczna gra firmy Ubisoft i dlatego była główną gwiazdą pokazu firmy. Celem wydawcy było podkręcenie „hajpu” i skutecznie mu się to udało, gdyż gameplay prezentuje się bardzo obiecująco.
Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Shadows powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation. 5. Premiera ma nastąpić 15 listopada tego roku.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Benekchlebek Senator
Tylko blagam, zadnych kontynuacji fabularnych tylko nowa niezależna historia
Last_Redemption Senator

Standardowa ubisoftowa nędza, niczego innego się nie spodziewałem
pawel 222 Generał
To fajnie chłopaki bo ja nawet nie mogę zobaczyć tego gameplayu . Player nie działa .
Darkowski93m Generał

Przy tym całym narzekaniu na serię Assassin's Creed muszę przyznać szczerze, że bardzo dobrze się bawiłem w Valhalli. Gra mnie zaskoczyła na plus, głównie klimatem i jakością wykonania świata gry. Bohaterowie byli w porządku, napisani przyzwoicie. Questy, nawet te poboczne, też dawały radę. Nadal pamiętam jak na swojej drodze spotkałem typka proszącego o "pomoc" z siekierą wbitą w łeb, albo dziewczynkę która płakała pod drzewem i modliła się, żeby ostatni listek nie spadł z drzewa bo to by oznaczało że jej rodzice już nie wrócą. Gierka miała momenty. Główny problem Valhalli w moim mniemaniu to był monotonny gameplay. Walka od samego początku po prostu nie dawała mi satysfakcji. Od czasu Origin nie mogę przyzwyczaić się do tego systemu walki. Jakiś taki komiksowy, rwany, nie wiem jak to określić. Ruchom brakuje płynności, nie czuje że trafiam przeciwnika. Już serio wolałem ten niekończący się taniec z kontrami. No i po prostu ta gra jest za duża. Tych regionów mogłaby być połowa moim zdaniem.
Shadows zdaje się być w pewnym sensie powtórką z rozrywki. Gameplay mnie nie zachęca, ale materiały z Valhalli również tego nie robiły. Znając siebie zagram w Shadows za 5 lat i będę się nieźle bawił^^ No chyba że rzeczywiście tą grę skaszanią :P
n0rbji Generał

Wow zapowiada się mega giera ?? wygląda to obłędnie i klimatycznie chociaż wątpię czy przebije Valhalle, która była idealna pod każdym względem