Firma Capcom udostępniła minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe pecetowej wersji Resident Evil VII: Biohazard, czyli siódmej części najpopularniejszego cyklu survival horrorów.
Do premiery Resident Evil VII: Biohazard pozostał jeszcze szmat czasu, ale już teraz firma Capcom postanowiła opublikować wymagania sprzętowe wersji pecetowej. Dokonała tego umieszczając te informacje na profilu gry w serwisie Steam.

Co godne pochwały, autorzy poinformowali także, czego możemy się spodziewać na obu konfiguracjach. Jeśli nasz pecet będzie odpowiadał minimalnym wymaganiom sprzętowym to w rozdzielczości 1080p możemy liczyć na 30 klatek na sekundę po obniżeniu jakości tekstur. Natomiast komputery na poziomie wymagań rekomendowanych mają dać 60 klatek na sekundę w tej samej rozdzielczości, bez konieczności obniżania ustawień graficznych.
Przypomnijmy, że gra powstaje na autorskim silniku, nazwanym RE Engine, który został opracowany specjalnie z myślą o Resident Evil VII: Biohazard. Autorzy obiecują produkcję, która powróci do korzeni cyklu, oferując klimat grozy i klasyczne dla survival horrorów rozwiązania. Jednocześnie nie zabraknie także nowości, z których najważniejszym jest przesiadka na widok pierwszoosobowy.
Resident Evil VII: Biohazard zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 24 stycznia przyszłego roku. Polskim dystrybutorem będzie firma Cenega, która przygotuje lokalizację kinową (napisy).
GRYOnline
Gracze
Steam
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.