Red Dead Redemption 2 i Rainbow Six: Siege wkrótce ze wsparciem dla DLSS

Firma Nvidia ogłosiła dwie kolejne gry, które otrzymają wsparcie dla technologii DLSS. Będą to Red Dead Redemption 2 od studia Rockstar oraz Tom Clancy's Rainbow Six: Siege od firmy Ubisoft.

Miłosz Szubert

Red Dead Redemption 2 i Rainbow Six: Siege wkrótce ze wsparciem dla DLSS.
Red Dead Redemption 2 i Rainbow Six: Siege wkrótce ze wsparciem dla DLSS.
W SKRÓCIE
  1. Red Dead Redemption II i Tom Clancy's Rainbow Six: Siege otrzymają wsparcie dla technologii DLSS.
  2. Jak na razie nie wiadomo, kiedy stosowne patche dla obu tych produkcji będą miały swoją premierę.

Choć dla wielu nie jest ona najistotniejszym elementem, atrakcyjna oprawa graficzna jest w stanie znacznie poprawić wrażenia płynące z obcowania z daną produkcją. Jedną z technologii, które mają zapewnić jak najwyższy jej poziom, zachowując przy okazji maksymalną możliwą wydajność, jest Deep Learning Super Sampling (w skrócie DLSS) opracowana przez firmę Nvidia. Korzysta ona z sieci neuronowej z zakresu głębokiego uczenia, aby zwiększyć częstotliwość generowania klatek przy zachowaniu pięknych, ostrych obrazów w grach na kartach grafiki GeForce RTX. Do tej pory wsparcie dla niej posiadały takie produkcje jak Cyberpunk 2077, Fortnite czy Call of Duty: Black Ops Cold War. Dziś już pisaliśmy, że do tego grona dołączy także Doom Eternal. Na tym jednak wciąż nie koniec. Firma Nvidia ogłosiła, że wsparcie dla DLSS mają wkrótce otrzymać też Red Dead Redemption II oraz Tom Clancy's Rainbow Six: Siege (via DSOG).

Niestety jak na razie nie wiemy, kiedy stosowne patche dla obu produkcji - odpowiednio studia Rockstar oraz firmy Ubisoft - ujrzą światło dzienne. Daty ich premier powinny zostać podane wkrótce.

Z innych ciekawych rzeczy, Nvidia podała, że wsparcie dla DLSS oraz ray tracingu otrzyma także przygodówka DYING: 1983 od studia NEKCOM. Z kolei sam ray tracing otrzyma Icarus, czyli nowy survival od Deana Halla (twórcy moda DayZ) i studia RocketWerkz. Obie produkcje czekają na swoją premierę.

  1. Oficjalna strona firmy Nvidia
Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 26 października 2018

Informacje o Grze
9.3

GRYOnline

8.8

Gracze

9.2

Steam

9.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

35

Miłosz Szubert

Autor: Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-06-01
16:41

pawel1812 Generał

Ciekawe na ile R6 musi renderować się w niższej rozdzielczości, żeby zastosowanie DLSS powodowało zwiększenie klatek względem Vulcana bez DLSS.
Pomijając sens tego DLSS, gdzie w strzelankach sieciowych raczej go nie widzę(bo bug pixela może Cie zmylić). To u mnie przełączenie z Vulcana na DirectX w R6 powoduje średni spadek klatek o 10, z 194 na Vulcanie na 184 na DirectX. O ile 194 na 184 to nie jest jakiś gwałtowny spadek przy monitorze 144Hz, o tyle spadek minimalnych klatek z 160 na 129FPS już robi różnice.
Sprawdzane na wewnętrznym benchmarku gry, na GTX1660Ti na ultra/bardzo wysokich.

Komentarz: pawel1812
2021-06-01
18:21

Twoja stara 1993 Generał

Fajnie i tak z tego nieskorzystam bo mam GTX1070 no chyba że Czerwoni też to zaimplementują.
A tak to dużo osób jeszcze siedzi na kartach pokroju GTX1060 a kosmiczne ceny kart nie dają powodu by przepłacać za kartę.

Komentarz: Twoja stara 1993
2021-06-02
09:20

simoncom20 Legionista

Super info:) Jestem dopiero w połowie RDR 2:)

Komentarz: simoncom20
2021-06-02
09:30

Matt Legend

Matt

Miło, choć w przypadku RDR2 wolałbym żeby to Rockstar zajal sie swoja grą i ogarnął w końcu Red Dead Online, ktory umiera.

Komentarz: Matt
2021-06-02
12:20

AIDIDPl Legend

AIDIDPl

W RDR się przydadzą zawsze dodatkowe fps. W jakość pewnie będzie jak na TAA, albo może nawet lepsza.

Komentarz: AIDIDPl

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl