Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 grudnia 2003, 11:55

autor: Radosław Grabowski

PunkBuster, nowe mapy i inne elementy patcha v.1.6 dla gry Battlefield 1942

Słynny system o nazwie PunkBuster, przeciwdziałający rozmaitym oszustwom, zostanie zaimplementowany w popularnej grze pt. Battlefield 1942 (vide news z 2 grudnia 2003) wraz z debiutem patcha o symbolu v.1.6 (premiera „łatki” nastąpi prawdopodobnie na początku nadchodzącego roku). Dodatkowo połączone sztaby firm Digital Illusions i Electronic Arts wprowadzą w swoim produkcie szereg innych modyfikacji, a także zupełnie nowych elementów.

Słynny system o nazwie PunkBuster, przeciwdziałający rozmaitym oszustwom, zostanie zaimplementowany w popularnej grze pt. Battlefield 1942 (vide news z 2 grudnia 2003) wraz z debiutem patcha o symbolu v.1.6 (premiera „łatki” nastąpi prawdopodobnie na początku nadchodzącego roku). Dodatkowo połączone sztaby firm Digital Illusions i Electronic Arts wprowadzą w swoim produkcie szereg innych modyfikacji, a także zupełnie nowych elementów.

Oprócz przemodelowania sposobu funkcjonowania serwera będą zlikwidowane denerwujące opóźnienia podczas rozmów tekstowych. Ponadto radziecki samolot Iljuszyn IŁ-2 wkroczy do akcji w wirtualnych bitwach pod Charkowem i Kurskiem. Użytkownicy otrzymają również dostęp do dwóch bonusowych scenariuszy: Liberation of Caen i Raid on Aghelia (tylko dla posiadaczy rozszerzenia o podtytule Secret Weapons of WWII). Oto cztery przykładowe screenshoty, przedstawiające kolejno rzeczone plansze:

PunkBuster, nowe mapy i inne elementy patcha v.1.6 dla gry Battlefield 1942 - ilustracja #1
PunkBuster, nowe mapy i inne elementy patcha v.1.6 dla gry Battlefield 1942 - ilustracja #2
PunkBuster, nowe mapy i inne elementy patcha v.1.6 dla gry Battlefield 1942 - ilustracja #3
PunkBuster, nowe mapy i inne elementy patcha v.1.6 dla gry Battlefield 1942 - ilustracja #4

Więcej informacji o Battlefield 1942: