Przedłużono czas trwania beta testów Medal of Honor

17 czerwca ruszyły beta testy jednej z najbardziej oczekiwanych pierwszoosobowych strzelanin w tym roku – Medal of Honor. Wcześniej zapowiadano, że zakończą się one dokładnie miesiąc później, jednak ten okres już minął, a gracze wciąż przesiadują na serwerach. Okazało się, że deweloper przedłużył czas trwania testów.

Marcin Skierski

Komentarze

17 czerwca ruszyły beta testy jednej z najbardziej oczekiwanych pierwszoosobowych strzelanin w tym roku – Medal of Honor. Wcześniej zapowiadano, że zakończą się one dokładnie miesiąc później, jednak ten okres już minął, a gracze wciąż przesiadują na serwerach. Okazało się, że deweloper przedłużył czas trwania testów.

Informacją tą podzielono się z nami na oficjalnej stronie gry i jednocześnie nie podano konkretnego terminu, kiedy beta przestanie działać. Jeśli wciąż w nią nie zagraliście, a jesteście w posiadaniu specjalnego kodu, możecie go wykorzystać na tej podstronie i dołączyć do grona szczęśliwców na PlayStation 3 lub pecetach.

Przedłużono czas trwania beta testów Medal of Honor - ilustracja #1

Niestety, wciąż nie wiadomo, kiedy uruchomienia serwerów doczekają się posiadacze Xboksów 360. Twórcy od samego startu bety obiecują rychłe poprawienie błędów uniemożliwiających właścicielom konsoli Microsoftu na grę. Efektów jednak nie widać, a zamiast tego dalej jesteśmy zapewniani o tym, że prace nad naprawieniem tego stanu rzeczy trwają i problem zostanie rozwiązany „tak szybko, jak to będzie możliwe”.

W becie udostępniono dwa tryby wieloosobowe – Team Assault na mapie Ruiny Kabulu oraz Combat Mission w Dolinie Helmand. Pierwszy z nich jest odmianą drużynowego deathmatcha, gdzie wygrywa ta ekipa, która zdobędzie większą liczbę punktów, nabijaną przez kolejne zabójstwa. Combat Mission przypomina nieco Rush z Battlefield: Bad Company 2 – jedna drużyna musi osiągnąć pięć celów na mapie, a druga ma za zadanie jej w tym przeszkodzić.

Produkcję najnowszej części Medal of Honor powierzono dwóm zespołom. EA Lost Angeles projektuje kampanię dla jednego gracza, z kolei EA DICE jest odpowiedzialne za odpowiednie zbalansowanie sieciowych rozgrywek. Końcowy efekt ich pracy będziemy mogli ocenić 15 października, kiedy gra wyląduje na europejskich półkach sklepowych w wersjach na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery osobiste.

7.1

GRYOnline

7.2

Gracze

7.6

Steam

OCEŃ
Oceny

Przegląd@rkowe Granie - nowożytna Ultima, stalowe cygara i Tiger Woods

Następny
Przegląd@rkowe Granie - nowożytna Ultima, stalowe cygara i Tiger Woods

Ewolucja Killzone 3 na przykładzie czasu ładowania poziomów i systemu kontroli

Poprzedni
Ewolucja Killzone 3 na przykładzie czasu ładowania poziomów i systemu kontroli

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl