Projekt Red ujawnia nieznane ciekawostki z produkcji Cyberpunka 2077 w prawie 2-godzinnym filmie tvgry

Z okazji piątek rocznicy premiery Cyberpunka 2077 redakcja tvgry opublikowała specjalny materiał, w którym twórcy gry wracają wspomnieniami do kulis produkcji.

Kamil Kleszyk

Komentarze
Projekt Red ujawnia nieznane ciekawostki z produkcji Cyberpunka 2077 w prawie 2-godzinnym filmie tvgry, źródło grafiki: CD Projekt Red.
Projekt Red ujawnia nieznane ciekawostki z produkcji Cyberpunka 2077 w prawie 2-godzinnym filmie tvgry Źródło: CD Projekt Red.

10 grudnia Cyberpunk 2077 obchodził piątą rocznicę premiery. Z tej okazji na kanale tvgry pojawił się blisko 2-godzinny materiał specjalny (znajdziecie go również poniżej), w którym redakcja porozmawiała z kluczowymi twórcami gry. Wideo porusza ogromną liczbę wątków – od kulis produkcji przez nieznane fakty aż po ciekawostki, których do tej pory nie opowiadano publicznie.

W nagraniu wystąpili:

  1. Błażej Augustynek – Quest Director
  2. Ania Bulavina – Senior Environment Artist
  3. Tomasz Marchewka – Story Director
  4. Jakub Knapik – VP, Global Art Director
  5. Paweł Mielniczuk – Art Director
  6. Marek Kawka – QA Analyst
  7. Lucjan Więcek – Art Director
  8. Amelia Korzycka – Senior Community and Social Media Manager

Błąd, który pozwalał grać Johnnym Silverhandem

W materiale padła również zabawna ciekawostka z okresu prac nad dodatkiem Phantom Liberty. Jak ujawnili deweloperzy, podczas testów zdarzało się zbugować grę w taki sposób, że zamiast V… graliśmy Johnnym Silverhandem. Oczywiście był to efekt uboczny prac nad rozszerzeniem, ale – jak sami twórcy przyznają – wyglądało to spektakularnie.

To jednak zaledwie ułamek tematów poruszonych w wideo. Deweloperzy opowiadają m.in. o budowaniu Night City, tworzeniu questów, pracy nad filmowością gry, powstawaniu ikon takich jak Jackie czy Panam, a także o historii komplikacji i sukcesów towarzyszących premierze oraz późniejszym aktualizacjom i dodatkom.

Rozdziały materiału

Dla zainteresowanych konkretnymi tematami przygotowano czytelny podział na rozdziały:

  1. 0:00 Wstęp
  2. 0:38 Początki
  3. 15:26 Night City
  4. 27:40 Gracz, który stał się testerem Cyberpunka
  5. 31:11 Tworzenie komunikacji od zera
  6. 33:11 Jak powstała historia V
  7. 34:52 Wstęp gry – czy został skrócony?
  8. 37:14 Historia V a Night City
  9. 39:27 „Filmowość” Cyberpunka
  10. 47:22 Pogrzeb Skorpiona
  11. 50:52 Powstawanie Jackiego i innych postaci
  12. 54:18 Fingers to wizualizacja Night City
  13. 57:14 Powstawanie Nomadów
  14. 1:00:08 Realizm romansu z Panam
  15. 1:05:34 Quest z Joshuą Stephensonem
  16. 1:09:24 Powstawanie NPC-ów w grze
  17. 1:11:38 Detale na mapie
  18. 1:16:25 Powstawanie pojazdów
  19. 1:19:40 „Beep”
  20. 1:20:26 Bug – granie Johnnym
  21. 1:21:49 Premiera gry
  22. 1:25:11 Po premierze – patche, mody i update'y
  23. 1:30:17 Phantom Liberty
  24. 1:33:38 Miejsce lądowania Space Force One
  25. 1:39:26 Prąd w Dogtown i... dźwigi
  26. 1:44:13 Songbird i Reed
  27. 1:46:35 Epilog
  28. 1:49:30 #reklama
  29. 1:49:44 Zakończenie...?

Warto przypomnieć, że z okazji rocznicy swój specjalny materiał opublikowało także CD Projekt Red, w którym dyskretnie przemyciło komunikat dla spostrzegawczych fanów.

  1. Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
Data wydania: 10 grudnia 2020
Cyberpunk 2077 - Encyklopedia Gier
8.2

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

Kamil Kleszyk

Autor: Kamil Kleszyk

Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.

Techland nie ma łatwego życia z Tencentem. Chiński gigant „usprawnienia procesy i zwiększa rygor”, bo „kreatywni ludzie nie zawsze wiedzą, jak zarządzać”

Poprzedni
Techland nie ma łatwego życia z Tencentem. Chiński gigant „usprawnienia procesy i zwiększa rygor”, bo „kreatywni ludzie nie zawsze wiedzą, jak zarządzać”

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl