Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 listopada 2004, 16:11

Premiera Mourning dopiero pod koniec lutego przyszłego roku

Nie udało się firmie Limitless Horizons Entertainment dotrzymać planowego terminu wydania gry Mourning (do niedawna znanej pod nazwą Realms of Torment), którą pierwotnie wyznaczono na koniec listopada bieżącego roku. Premiery nowego MMORPG możemy się spodziewać nie wcześniej jak za trzy miesiące.

Nie udało się firmie Limitless Horizons Entertainment dotrzymać planowego terminu wydania gry Mourning (do niedawna znanej pod nazwą Realms of Torment), którą pierwotnie wyznaczono na koniec listopada bieżącego roku. Premiery nowego MMORPG możemy się spodziewać nie wcześniej jak za trzy miesiące – 25 lutego 2005 roku planowany jest debiut rynkowy na terenie Stanów Zjednoczonych. Kiedy gra trafi do Europy, na razie nie wiadomo.

Sześć rywalizujących pomiędzy sobą frakcji próbuje podbić pozostałe nacje i przejąć w swoje władanie całą krainę KreL. Tak mniej więcej przedstawia się tło fabularne Mourning, gry z gatunku MMORPG osadzonej w średniowiecznych realiach fantasy.

System rozwoju postaci w Mourning bazuje na umiejętnościach. Do dyspozycji gracza oddane została możliwość wyboru jednej z sześciu ras (Humans, Elves, Orcs, Avians, Dwarves, Trolls), każda z nich składa się dodatkowo z kilku tzw. podklas. Gracz może w każdej chwili wybrać dowolną interesującą go umiejętność wybranej klasy i zacząć ją rozwijać, jednak w przypadku gdyby przez długi czas zaprzestał kształcenia się w danej zdolności, związane z nią współczynniki zaczną się obniżać. Aby móc stosować odpowiednie czary, trzeba postarać się o dostatecznie wysokie zdolności we władaniu magią, podobnie aby móc używać potężnych broni trzeba na przykład wykazać się odpowiednio wysoką siłą. Gracz nie jest ograniczony do podążania wyłącznie ścieżką magii lub ścieżką wojownika, może tak ukształtować swą postać, iż będzie ona swego rodzaju hybrydą posiadającą cechy obu tych jakże odmiennych klas.

Więcej informacji na temat Mourning znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej