ORION: Prelude – mod do Half-Life 2 staje się samodzielną produkcją
Zaledwie tydzień temu swoją obecność na rynku zaznaczyło nowe studio - Spiral Game, otwierając oficjalną stronę internetową. Deweloper zapowiedział równocześnie, że będzie prowadził prace nad pięcioma seriami gier, a produktem flagowym ma być futurystyczna strzelanina ORION: Prelude, w dużym stopniu skupiona na drużynowej rozgrywce multiplayer.
Remigiusz Maciaszek
Zaledwie tydzień temu swoją obecność na rynku zaznaczyło nowe studio - Spiral Game, otwierając oficjalną stronę internetową. Deweloper zapowiedział równocześnie, że będzie prowadził prace nad pięcioma seriami gier, a produktem flagowym ma być futurystyczna strzelanina ORION: Prelude, w dużym stopniu skupiona na drużynowej rozgrywce multiplayer.

W chwili obecnej na temat tytułu wiadomo już sporo, stąd też mogę już spokojnie stwierdzić, że gra zapowiada się bardzo interesująco. Pierwotnie miała to być modyfikacja do Half-Life 2, ale ostatecznie będzie to w pełni komercyjny produkt, projektowany dla platform PC, Xbox LIVE Arcade i PlayStation Network.
Orion ma być dynamiczną strzelaniną z perspektywy pierwszej osoby i jak wspomniałem na wstępie mocno skupioną na drużynowej rozgrywce multiplayer. Akcja gry będzie się toczyć na trzech różnych planetach, z których ujawniono dwie: Ziemię i Orion. Ziemia, jest kompletnie zniszczona po setkach lat nieustannych wojskowych konfliktów, natomiast Orion, to tętniący życiem świat, piękny i porośnięty bujną roślinnością. Przy okazji także dom gigantycznych dinozaurów.

Graficznie ORION: Prelude robi oszałamiające wrażenie, o ile oczywiście zaprezentowane obrazki odpowiadają rzeczywistości. Gra ma oferować bardzo wciągającą rozgrywkę i przy okazji mnóstwo możliwości. Jak twierdzą sami deweloperzy, przy projektowaniu sięgali do korzeni, nawiązując do takich produkcji jak seria Unreal Tournament, Quake 2 CTF, Starsiege: Tribes oraz wczesna beta Counter-Strike.
Zapowiedzi wyglądają doskonale, ale tak to już z zapowiedziami bywa. Bez wątpienia można powiedzieć, ze pomysł na grę jest niezły, deweloperzy szukają inspiracji w świetnie, swego czasu, przyjętych grach i wiele wskazuje na to, że poświęcają swojej pracy mnóstwo pasji. Stanowi, to niewątpliwie dobry początek i oby dalej było jeszcze lepiej.


Więcej obrazków oraz pełną zapowiedź znajdziecie tutaj, na oficjalnej stronie Spiral Game Studios. Pierwszą prezentację wideo Oriona, będziemy mogli zobaczyć podczas targów Penny Arcade Expo (PAX), 4 września bieżącego roku.
GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany672164 Pretorianin
Kurde dobre może być! Muszę dodać ten projekt do zakładek... :>
a póki co jest beta na source;ie 1,3gb patrz link wyżej.
zanonimizowany387230 Pretorianin
Ale gdzie tu masz CS'a? Całkiem inna gra korzystająca z tego samego silnika i tyle. A o Failu będziesz mógł pomrukiwać po premierze recenzjach i opiniach
zanonimizowany738576 Pretorianin
Ja tam lubię jetpacki. Jeśli nie będzie odskoczni to jetpacki mogą być. Im więcej gier 'vertical combat' nastawionych na ogromnego skilla jak serie Quake lub Tribes tym lepiej. Wiedzcie, że to nie ma być jakiś realistyczna gra
zanonimizowany648933 Konsul
To czego najbardziej nie lubię w strzelankach to właśnie jetpacki. Do Tribes'ów gdyby nie ciekawa historia to w ogóle bym nie podchodził właśnie przez ten element gry. Oby tylko w Orion'ie używanie jetpacków nie było wysunięte na pierwszy plan...