Obejrzyj pokaz możliwości udoskonalonego Unreal Engine 3
Unreal Engine 3 do dziś uznawany jest za jeden z najmocniejszych silników graficznych dostępnych na rynku. Swego czasu wielu deweloperów uwierzyło w jego możliwości i zaczęto tworzyć kolejne produkcje z jego wykorzystaniem. Firma Epic Games nie chce zostawać w tyle i wciąż rozwija swoje dzieło – w efekcie dziś możemy oglądać prezentację możliwości najnowszej wersji engine'u.
Marcin Skierski
Unreal Engine 3 do dziś uznawany jest za jeden z najmocniejszych silników graficznych dostępnych na rynku. Swego czasu wielu deweloperów uwierzyło w jego możliwości i zaczęto tworzyć kolejne produkcje z jego wykorzystaniem. Firma Epic Games nie chce zostawać w tyle i wciąż rozwija swoje dzieło – w efekcie dziś możemy oglądać prezentację możliwości najnowszej wersji engine'u.
Warto obejrzeć niniejszy materiał filmowy, gdyż jest na co popatrzeć – oczy cieszy pięknie opracowana roślinność i efekty świetlne oraz płynne przechodzenie między poszczególnymi porami dnia.
W środkowej części filmu oglądamy wirtualny świat pogrążony w ciemnościach, gdy po chwili atakuje nas burza z rosnącą w siłę ulewą. Drzewa chwiejące się na wietrze, ograniczona widoczność i rewelacyjnie wyglądające efekty pogodowe robią wrażenie. Po chwili sytuacja się uspokaja, nastaje kolejny dzień i materiał dobiega końca, na koniec podsumowując jeszcze wszystkie najważniejsze możliwości, jakie daje silnik.
Całość trzeba obejrzeć także z innego powodu – nadchodzących gier, jakie będą korzystały z Unreal Engine 3. Na myśl nasuwa się od razu Gears of War 3, gdzie może oprawa nie będzie aż tak oszałamiająca (architektura Xboksa 360 narzuca jednak pewne ograniczenia), ale możemy liczyć na wykorzystanie pewnych efektów. Przypomnijmy, że premiera tego tytułu niedawno została przesunięta na koniec 2011 roku – może to być więc szansa na kolejne szlify graficzne.

GRYOnline
Gracze
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany746238 Centurion
serek25 ( pewnie spod napleta ) - tak wygląda większość gier na pc - współczujemy ;).
zanonimizowany750202 Pretorianin
wszystko przez slabe konsole
Nomad_91 Konsul

No to już znamy powód przesunięcia Gears of War 3 na koniec 2011r. ;)
zanonimizowany295501 Konsul
Już Bulletstorm pokazał, że Unreal Engine jest bardzo elastyczny i można z niego jeszcze sporo wycisnąć, a ten materiał tylko to potwierdza, nie pokazując nic nowego.
Radanos Generał

O kurcze, fiu, fiu. Wygląda lepiej niż CryEngine