Nowy wymiar rzeźni w Quake II

Pax Imperia to nowy, nieoficjalny dodatek do nieco już zapomnianego Quake II. Jego autor, Mark Shan, przygotował żądnym krwi graczom, prawdziwie rzeźnicze dzieło – krótką, składającą się z zaledwie ośmiu etapów kampanię, w której należy wyeliminować aż 2522 przeciwników...

Krystian Smoszna

Pax Imperia to nowy, nieoficjalny dodatek do nieco już zapomnianego Quake II. Jego autor, Mark Shan, przygotował żądnym krwi graczom, prawdziwie rzeźnicze dzieło – krótką, składającą się z zaledwie ośmiu etapów kampanię, w której należy wyeliminować aż 2522 przeciwników...

Na uwagę zwracają bardzo ładnie zaprojektowane etapy (co zresztą, można zobaczyć na prezentowanych poniżej screenshotach) i kilka modyfikacji, które poczyniono w samym silniku gry. Pojawiło się ponad 400 nowych tekstur, większość zerżniętych z innych gier FPP, kilka premierowych środków zagłady i czterech unikatowych przeciwników.

Dodatek wymaga zainstalowania nakładki Knightmare, a także kilku mniejszych modyfikacji, które pozwolą niszczyć hordy wrogów bez obaw, że komputer nie wytrzyma morderczego tempa. Mimo to, sprzęt, który wystarczał do bezproblemowej rozgrywki w oryginalnym Quake II, w Pax Imperia okazuje się za słaby. Żeby w pełni rozkoszować się dodatkiem, potrzeba aż 512 MB pamięci RAM.

Kilka screenshotów:

Nowy wymiar rzeźni w Quake II - ilustracja #1
Nowy wymiar rzeźni w Quake II - ilustracja #2
Nowy wymiar rzeźni w Quake II - ilustracja #3
Nowy wymiar rzeźni w Quake II - ilustracja #4

Wszystkie niezbędne pliki, a także garść szczegółowych informacji odnośnie instalacji Pax Imperia, znajdziecie na stronie autora dodatku:

Quake II (1997)

Quake II (1997)

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 7 grudnia 1997

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.3

Gracze

9.5

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Dania do wy...grania!

Następny
Dania do wy...grania!

Prawdziwa zbrodnia po raz drugi (?)

Poprzedni
Prawdziwa zbrodnia po raz drugi (?)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl