Firma Blizzard postanowiła w dość interesujący sposób wydać wersję demonstracyjną trzeciej części Warcrafta i tym samym zainteresować swym produktem nowych klientów. Otóż począwszy od zeszłego piątku, każdy klient sieci AMC Theatres, przy zakupie dużej Coca-Coli oraz batona Butterfinger otrzyma płytę CD-ROM zawierającą demo gry Warcraft III: Reign of Chaos.
Firma Blizzard postanowiła w dość interesujący sposób wydać wersję demonstracyjną trzeciej części Warcrafta i tym samym zainteresować swym produktem nowych klientów. Otóż począwszy od zeszłego piątku, każdy klient sieci AMC Theatres, przy zakupie dużej Coca-Coli oraz batona Butterfinger otrzyma płytę CD-ROM zawierającą demo gry Warcraft III: Reign of Chaos.

Demo zawiera trzy nowe misje dedykowane rozgrywce jednoosobowej i trzy nowe mapy przeznaczone do gry wieloosobowej. Nowe misje są poprzednio nieopowiedzianym rozdziałem sagi Orków, opisującym podróż z Lordaeron do Kalimdoru. Każda z trzech multiplayerowych map jest gotowa do rozgrywki w sieci Battle.net.
Więcej:Serwery Diablo 4 mogą tego nie wytrzymać. Świeży trop wskazuje na shadow drop nowej klasy tuż po TGA
GRYOnline
Gracze

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.