Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 listopada 2007, 18:30

autor: Vercetti

Nie będzie kontynuacji Psychonauts i Grim Fandango

Fani twórczości Tima Schafera wiedzą z pewnością, że po rozstaniu z grupą LucasArts, w szeregach której stworzył m.in. Day of the Tentacle, Full Throttle oraz The Secret of Monkey Island, projektant ten założył własną firmę - Double Fine Productions. Wspomniana ekipa zasłynęła dotąd wydaniem doskonałej platformówki Psychonauts, a niedawno przypomniała o sobie informacją o rozpoczęciu prac nad grą

Fani twórczości Tima Schafera wiedzą z pewnością, że po rozstaniu z grupą LucasArts, w szeregach której stworzył m.in. Day of the Tentacle, Full Throttle oraz The Secret of Monkey Island, projektant ten założył własną firmę - Double Fine Productions. Wspomniana ekipa zasłynęła dotąd wydaniem doskonałej platformówki Psychonauts, a niedawno przypomniała o sobie informacją o rozpoczęciu prac nad grą Brütal Legend. Tymczasem wielu specjalistów zastanawia się, jakie będą kolejne plany obiecującego, siedmioletniego studia.

Nie będzie kontynuacji Psychonauts i Grim Fandango - ilustracja #1

Odpowiedzi na szczególnie intrygujące pytania zostały zamieszczone w wywiadzie, opublikowanym niedawno na oficjalnej stronie Playboya. W rozmowie z redaktorami popularnego magazynu dla panów Schafer oznajmił, że w najbliższym czasie nie powinniśmy spodziewać się nowych wcieleń takich produktów, jak Psychonauts czy wydane jeszcze za czasów współpracy z LucasArts Grim Fandango.

„Z chęcią powróciłbym do bohaterów wszystkich gier, nad jakimi pracowałem, tak, jak z chęcią stworzyłbym kontynuację każdej z nich. Pragnę jednak robić także coś nowego. Gdyby było mnie pięciu, wówczas mógłbym pisać sequele.” Tim dodał do tego, że obecnie interesuje go wyłącznie rozwijanie świeżych pomysłów, toteż odbiorcy przyszłych dzieł Double Fine powinni nastawić się na spotkania z premierowymi markami, nie zaś na granie w kolejne części znanych im serii.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.