Need for Speed: ProStreet debiutuje w Polsce
Mamy piątek, dwudziesty trzeci dzień listopada, a to oznacza że najnowsza odsłona cyklu Need for Speed zadebiutowała na europejskim rynku. Produkt kanadyjskiego oddziału koncernu Electronic Arts ma dziś swoją premierę również w naszym kraju.
Mamy piątek, dwudziesty trzeci dzień listopada, a to oznacza że najnowsza odsłona cyklu Need for Speed zadebiutowała na europejskim rynku. Produkt kanadyjskiego oddziału koncernu Electronic Arts ma dziś swoją premierę również w naszym kraju.
W jedenastej odsłonie cyklu Need for Speed twórcy postanowili odejść od koncepcji nocnych wyścigów i pozwolili graczom rywalizować na zamkniętych torach. Produkt oferuje ponad sześćdziesiąt samochodów (m.in. Nissan GT-R, Mitsubishi Evo X czy Porsche 997 GT2), cztery tryby rozgrywki (Drag, Drift, Grip i Próba prędkości), możliwość tuningu pojazdów oraz dopracowany model zniszczeń.
W Polsce sprzedawanych jest sześć wersji gry (w nawiasie cena sugerowana przez wydawcę): PC (139.90 zł), PlayStation 2 (139.90 zł), PlayStation 3 (279.90 zł), Xbox 360 (229.90 zł), Wii (219.90 zł) oraz DualScreen (139.90 zł). Na początku przyszłego roku w sklepach zobaczymy również edycję na PlayStation Portable.
Już wkrótce opublikujemy recenzję gry. Zainteresowanym proponujemy na razie wersję demonstracyjną programu, a także inne materiały, które znajdują się na łamach naszego serwisu:
Więcej:Miesiąc miodowy Battlefielda 6 właśnie się skończył. Złote skiny i małe mapy psują klimat wojny

GRYOnline
Gracze
- EA / Electronic Arts
- premiera (gry)
Komentarze czytelników
zanonimizowany507783 Chorąży
Marekkk a kto pytał o porównanie grafy ? Wszyscy na każdym forum narzekają na podejście autorów a Ty wyskakujesz z grafiką która jest ładna ale do popatrzenia bo po tylu latach arcadowego klimatu NFS'ów nowa odsłona przypomina eksperyment w wyniku którego powstała seria DMC - tyle, że tam eksperyment wypalił...
Jeszcze czekam jak goście od Ridge Racer'a wypalą z symulacją i ide po emulator PS1 ciosać w jakieś normalne arkejdówki xD
x360master Junior
Witam. Powiem szczerze, że zakupiłem oryginała i... szczena mi opadła. Jak można tak skaszanić grę. Model jazdy totalna klapa - tak jak powiedział StoogeR. Uszkodzenia przy uderzeniu z 200 czy dachowanie totalne nieporozumienie. Zamiast rozwalać się cały samochód odpadają tylko poszczególne części; przy dachowaniu dach jest cały, koła zostają itd. to ma być ten okrzyczany model zniszczeń ???? :lol: Jeszcze te strzałki na torze ala Forza 2to już totalna klapa. Poczucie prędkości hmm czy jade 40km czy 200km to to samo.Samochody powinny się rozwalać jak w Burnout na części. Zewnętrzne kamery kopa. Grafika kulawa nie zachwyca. Powiem na zakończenie że wole pozostać przy MostWanted lub Carbonie
Niestety panowie z EA dali ciała zobaczymy za rok. Jak dla mnie to gra powinna dostać 7.
Pokuszę się o ocene w moim odczuciu.:
Grafika:7,5
Grywalność: 7
Muzyka: 8
Razem: 7,5
Pozdrawiam
zanonimizowany504420 Junior
A tak ogułem to jest dobra gierka???
Seminal Chorąży
Marrek===> Pisałem o grafie i ale to nie jest najważniejsze! ta gra po prostu jest kiepska. wczoraj pograłem u kumpla w pełną wersję jako że mam tylko demo u siebie i stwierdzam nie kupuje takiego g... za tyle kasy! Szczerze powiem że i ja czekałem aż wreszcie skończą sie te głupawe wyscigi nocne ale jednak wolałby underground3 niż ten szlam! szkoda bo tyle czasu trzeba było czekać a tu tyłek zbity:(
żbike Generał

Tak jasne beznadziejna gra, szkoda tylko że dzieci neo będą się i tak tą grą podniecać, a w głosowaniach na najlepszą grę albo na HYPERA i tak zgarnie pierwszą nagrodę tak jak to było z poprzednimi częściami. Dla mnie NFS to kiła i mogiła, ta seria skończyła się na NFS 2:SE.