Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lutego 2011, 14:01

autor: Adrian Werner

Nadchodzi symulator chirurga

W ostatnich kilku latach mieliśmy okazję zagrać m.in. w symulatory rolników, budowlańców, drwali oraz zarządców lotnisk. Od dawna nie dostaliśmy jednak realistycznej gry pozwalającej wcielić się w lekarza. Tę lukę wypełnić ma właśnie ujawniony Surgery Simulator.

W ostatnich kilku latach mieliśmy okazję zagrać m.in. w symulatory rolników, budowlańców, drwali oraz zarządców lotnisk. Od dawna nie dostaliśmy jednak realistycznej gry pozwalającej wcielić się w lekarza. Tę lukę wypełnić ma właśnie ujawniony Surgery Simulator.

Nadchodzi symulator chirurga - ilustracja #1

W grze pokierujemy losami utalentowanego chirurga w dużym miejskim szpitalu. W czasie zabawy przeprowadzimy osiem skomplikowanych operacji, podczas których będziemy musieli wykazać się nie tylko zręcznymi palcami, ale również sporym sprytem. Czekają nas takie atrakcje jak m.in. składanie poważnych złamań, wycinanie wyrostka robaczkowego, usuwanie katarakty, leczenie infekcji pęcherzyka żółciowego, operowanie przepukliny czy pomaganie ofiarom kolizji drogowej.

W każdej operacji skorzystamy z zaawansowanego sprzętu medycznego oraz pomocy asystentów. Gracze będą musieli cały czas mieć oko na stan pacjenta, w tym jego ciśnienie oraz tętno i w razie potrzeby interweniować. Jako wirtualny lekarz posługiwać się będziemy narzędziami takimi jak np. skalpele, kleszcze czy igły chirurgiczne.

Nadchodzi symulator chirurga - ilustracja #2

Premiera gry nastąpi już 25 lutego tego roku. Zainteresowanym polecamy udanie się na oficjalną stronę, gdzie znaleźć można m.in. galerię screenów. Twórcy ponadto ujawnili, jakim sprzętem będziemy musieli dysponować by bezstresowo bawić się w wirtualnego chirurga.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Pentium 1.5 GHz lub lepszy
  • Pamięć operacyjna: 1,5 GB
  • Karta grafiki: z 128 MB pamięci lub lepsza
  • Dysk twardy: 1,5 GB
  • System operacyjny: Windows XP/Vista/7

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej