Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lutego 2021, 11:03

autor: Adrian Werner

Monster Hunter: Rise trafi także na PC

Deweloperzy z firmy Capcom poinformowali, że Monster Hunter: Rise zostanie przeniesione na pecety. Wydanie PC ukaże się w przyszłym roku.

MONSTER HUNTER: RISE W SKRÓCIE:
  • Deweloper: Capcom
  • Gatunek: RPG akcji
  • Data premiery na Switch: 26 marca 2021 r.
  • Data premiery na PC: początek 2022 r.

Potwierdziły się plotki sprzed kilku miesięcy. Firma Capcom poinformowała, że poza zapowiedzianym wcześniej wydaniem na Nintendo Switch, Monster Hunter: Rise trafi również na pecety. Gracze komputerowi poczekają jednak dłużej, gdyż premiera na PC nastąpi dopiero na początku 2022 r. Przypomnijmy, że wersja konsolowa zadebiutuje 26 marca tego roku.

Plany przeniesienia gry na pecety ujawniono podczas wywiadu, jakiego serwisowi Fanbyte udzielili producent Ryozo Tsujimoto oraz reżyser Yasunori Ichinose. Deweloperzy zastrzegli, że konwersja jest na wczesnym etapie produkcji, więc na razie nie mogą podzielić się żadnymi konkretami.

Zapowiedź wersji pecetowej nie jest specjalnym zaskoczeniem. Monster Hunter: World okazało się dużym sukcesem, pokazując wydawcy, że na PC jest duże zapotrzebowanie na gry z tej marki.

Warto przypomnieć, że pierwsze plotki o możliwej pecetowej wersji gry pojawiły się w listopadzie zeszłego roku. Bazowały one na dokumentach, które miały zostać wykradzione z firmy Capcomu podczas ataku hakerskiego. Skoro informacje o konwersji Monster Hunter: Rise okazały się prawdziwe, to najprawdopodobniej tak samo będzie z innymi doniesieniami z tego źródła.

W wykradzionych danych znalazły się także informacje o pecetowych wydaniach Monster Hunter Stories oraz Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin. Należy jednak brać poprawkę na to, że te wzmianki znajdowały się w dokumentach datowanych na 2018 rok, więc od tego czasu plany wydawcy mogły ulec zmianom.

  1. Monster Hunter: Rise – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej