Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 lipca 2020, 18:57

Miliony Sekiro w domach graczy, a wkrótce nowa aktualizacja

Studio FromSoftware oraz firma Activision pochwaliły się sprzedażą Sekiro: Shadows Die Twice. Twórcy zapowiedzieli też darmowe uaktualnienie gry, które wprowadzi m.in. możliwość ponownego stoczenia walk z pokonanymi bossami.

Miliony Sekiro w domach graczy, a wkrótce nowa aktualizacja - ilustracja #1
Ostatnia gra FromSoftware sprzedaje się wyśmienicie.

Fani FromSoftware wciąż wyczekują informacji na temat powrotu Demon’s Souls w zapowiedzianym remake’u od studia Bluepoint Games. W międzyczasie japoński deweloper odtrąbił kolejny sukces. Sprzedaż Sekiro: Shadows Die Twice przekroczyła już 5 milionów sztuk. Informację podano na blogu Activision oraz oficjalnej stronie FromSoftware.

Studio uczciło to wydarzenie jeszcze jednym ogłoszeniem. FromSoftware zapowiedziało darmową aktualizację Sekiro, która trafi do graczy 29 października. Główną nowością będzie możliwość ponownego stoczenia walki z pokonanymi bossami, czy to pojedynczo, czy też w ramach serii, które przygotują nas do specjalnych wyzwań. Te będą wymagały ukończenia ich bez umierania ani razu, co powinno zapewnić zajęcie najbardziej zaciętym graczom.

Inną nowością będzie system pozostałości (Remnants), które będą połączeniem śladów krwi i wiadomości z serii Dark Souls. Dzięki niemu będziemy mogli udostępnić maksymalnie 30-sekundowe nagranie swoich poczynań w grze, by zostawić wskazówki dla innych osób (albo pochwalić się szczególnie widowiskowym wyczynem). Jeśli ktoś oceni pozostawiony ślad, nasza postać odzyska punkty zdrowia. Ponadto aktualizacja wprowadzi nowe stroje, aczkolwiek te będą miały charakter czysto kosmetyczny. Nie jest to wiele, ale sam fakt, że gra single player sprzed ponad roku otrzyma jakąkolwiek znaczącą aktualizację to więcej, niż mogliśmy się spodziewać.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat, ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GOL-em rozpoczął w 2015 roku, pisząc w newsroomie growym, a następnie również filmowym i – o zgrozo! – technologicznym (nie zabrakło też udziału w encyklopedii gier). Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Nie pytać o kwestie związane z grafiką – po kilku godzinach autor potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej