Denby Grace, producent Mafii II, powiedział serwisowi IncGamers, że we wczesnej fazie produkcji gra miała aż cztery różne zakończenia, ale z trzech z nich zrezygnowano, bo po prostu nie były wystarczająco dobre. Zamiast tego w grze opowiadającej o mafijnych porachunkach zobaczymy tylko jeden finał, który podobno będzie niesamowitym doświadczeniem.
Szymon Liebert
Denby Grace, producent Mafii II, powiedział serwisowi IncGamers, że we wczesnej fazie produkcji gra miała aż cztery różne zakończenia, ale z trzech z nich zrezygnowano, bo po prostu nie były wystarczająco dobre. Zamiast tego w grze opowiadającej o mafijnych porachunkach zobaczymy tylko jeden finał, który podobno będzie niesamowitym doświadczeniem.
Testy przeprowadzone na grupie graczy wykazały, że tylko jeden z czterech opracowanych finałów oferował pełnię satysfakcji. Z tego powodu autorzy postanowili wyciąć alternatywne wersje historii i pozostać przy tej, która podoba się wszystkim.

Dbałość o jakość ostatnich scen w grze jest jak najbardziej zrozumiała. W końcu czeskie studio Illusion Softworks ma sporo do udowodnienia po świetnym i zaskakującym zakończeniu pierwszej odsłony swojej serii, w którym pokazano, że robienie interesów z mafią nigdy nie kończy się dobrze. Na ścieżkę przestępczą wstąpimy ponownie w sierpniu tego roku.
Warto przypomnieć, że Mafia II doczeka się rozszerzeń DLC oraz ekskluzywnych materiałów na konsoli PlayStation 3. W wersji na pecety produkcja skorzysta z możliwości PhysX’a i 3D Vision, a w naszym kraju pojawi się z polskimi napisami na wszystkich platformach. Nowe materiały filmowe z gry pojawiły się zaledwie kilka dni temu.
Więcej:Niespodzianka w kwestii premiery Borderlands 4. W Polsce zagramy już dziś
GRYOnline
Gracze
Steam