To, że Mafia II jest najbardziej wyczekiwaną przez naszych czytelników grą roku nie jest żadną tajemnicą. Dlatego sporo osób powinny zainteresować opublikowane właśnie wymagania sprzętowe wersji pecetowej.
To, że Mafia II jest najbardziej wyczekiwaną przez naszych czytelników grą tego roku nie jest żadną tajemnicą. Dlatego sporo osób powinny zainteresować opublikowane właśnie wymagania sprzętowe wersji pecetowej.

Trzeba uczciwie przyznać, że sprzęt, którego zażyczy sobie Mafia II do słabych nie należy. Poniższe wymagania nie będą raczej powodem do radości zwłaszcza dla tych graczy, którzy ostrzą sobie zęby na zaawansowane efekty fizyczne.

Jak już informowaliśmy, pecetowa wersja Mafii II wykorzysta pełen zakres możliwości technologii fizycznych PhysX oraz APEX. Zwłaszcza ta druga prezentuje się ciekawie, gdyż dzięki niej możliwe będzie wyświetlanie realistycznych, elastycznych ruchów ubrań, a także naturalnie wyglądającego systemu zniszczeń. Przykładowo, na skutek eksplozji metal będzie się odkształcać, beton kruszyć, a lżejsze okoliczne przedmioty zostaną rozrzucone siłą podmuchu. Oczywiście, tak zaawansowana fizyka wymaga sporej mocy obliczeniowej, dlatego jeśli zdecydujemy się na włączenie obu tych opcji wymagania sprzętowe wyraźnie wzrosną.
Do tego APEX posiada dwa ustawienia jakości (średnie oraz wysokie) i zależnie od wybranej opcji potrzebny będzie sprzęt o różnej mocy:
Tak, oczy was nie mylą. By grać na maksymalnych ustawieniach będziecie musieli mieć w komputerze zamontowane dwie karty – jedną do obsługi grafiki, a drugą do obliczeń fizycznych.
Mafia II trafi na europejskie półki sklepowe już 27 sierpnia tego roku. W naszym kraju gra zostanie wydana w wersji zlokalizowanej kinowo na wszystkich trzech platformach docelowych 3.
Więcej:Liczne zwolnienia w Firaxis Games. Winna jest prawdopodobnie kiepska sytuacja Civilization 7
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.