Kosmici w Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Według doniesień z końca ubiegłego miesiąca, trzecią stronę konfliktu z Command & Conquer 3: Tiberium Wars mieliśmy poznać dopiero 19 grudnia 2006. Tymczasem Michael Verdu, będący producentem niniejszej gry strategicznej, ujawnił redakcji hiszpańskiego serwisu 3D Juegos, że tajemnicza frakcja to ekspansywna kosmiczna rasa, chcąca opanować Ziemię.
Radosław Grabowski
Według doniesień z końca ubiegłego miesiąca, trzecią stronę konfliktu z Command & Conquer 3: Tiberium Wars mieliśmy poznać dopiero 19 grudnia 2006. Tymczasem Michael Verdu, będący producentem niniejszej gry strategicznej, ujawnił redakcji hiszpańskiego serwisu 3D Juegos, że tajemnicza frakcja to ekspansywna kosmiczna rasa, chcąca opanować Ziemię.

Cywilizacja spoza błękitnej planety dostanie jednak znacznie mniej misji, niż pozostałe dwa stronnictwa. Bowiem kontrolując siły GDI lub Bractwa NOD weźmiemy udział w ponad trzydziestu różnych scenariuszach militarnych, natomiast dowodząc kosmitami otrzymamy dostęp do mniej więcej piętnastu poziomów. Wszystko zostanie ukazane przy pomocy ulepszonego silnika SAGE, widocznego np. w grze pt. Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II.
Słowa Verdu potwierdzała do niedawna niemiecka strona internetowa korporacji Electronic Arts. W weekend usunięto jednak z owej witryny informacje, dotyczące pozaziemskich najeźdźców z Command & Conquer 3: Tiberium Wars.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Tweety32 Konsul
Kosmici! Niesamowite! Nigdy czegoś takiego jeszcze nie było! Łał!!! :)
Mam nadzieję, że poprawią gameplay w tym ich engine SAGE... Graficznie ten engine jest świetny i zachwyca juz od Emperor: Battle for Dune (graficznie to była rewolucja), ale AI jednostek i ogólnie cała dynamika to leży i kwiczy :(
Scatterhead Senator

Kosmici...
Którzy przylecą UFO...
I będą strzelać do ludzi...
Parowki...
Na gorąco...
W bułce, polane keczupem...
Volvox Pretorianin
Jestescie pewni ze kosmici beda miec mniej misji? Czy to nie jest aby 30 misji na GDI i NOD (po 15) i 15 dla kosmitow? :P
Czesiek_Alcatraz Senator

A czego można się było spodziewać po Electronic Arts? Żenada.
zanonimizowany217297 Generał
Faktycznie innowacje w EA zabijaja. Kosmici! Kto to widzial w innych grach? SAGE!? Szczyt techniki, UE3 wysiada zupelnie! (tak wiem to inne typy silnikow, smieje sie z tego - silniki RTS wystarczy popatrzec na Supreme Commander)
Zenada. Ta gra bedzie tak samo fatalna jak reszta RTSow tej firmy.