Kosmici w Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Według doniesień z końca ubiegłego miesiąca, trzecią stronę konfliktu z Command & Conquer 3: Tiberium Wars mieliśmy poznać dopiero 19 grudnia 2006. Tymczasem Michael Verdu, będący producentem niniejszej gry strategicznej, ujawnił redakcji hiszpańskiego serwisu 3D Juegos, że tajemnicza frakcja to ekspansywna kosmiczna rasa, chcąca opanować Ziemię.

Radosław Grabowski

Według doniesień z końca ubiegłego miesiąca, trzecią stronę konfliktu z Command & Conquer 3: Tiberium Wars mieliśmy poznać dopiero 19 grudnia 2006. Tymczasem Michael Verdu, będący producentem niniejszej gry strategicznej, ujawnił redakcji hiszpańskiego serwisu 3D Juegos, że tajemnicza frakcja to ekspansywna kosmiczna rasa, chcąca opanować Ziemię.

Kosmici w Command & Conquer 3: Tiberium Wars - ilustracja #1

Cywilizacja spoza błękitnej planety dostanie jednak znacznie mniej misji, niż pozostałe dwa stronnictwa. Bowiem kontrolując siły GDI lub Bractwa NOD weźmiemy udział w ponad trzydziestu różnych scenariuszach militarnych, natomiast dowodząc kosmitami otrzymamy dostęp do mniej więcej piętnastu poziomów. Wszystko zostanie ukazane przy pomocy ulepszonego silnika SAGE, widocznego np. w grze pt. Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II.

Słowa Verdu potwierdzała do niedawna niemiecka strona internetowa korporacji Electronic Arts. W weekend usunięto jednak z owej witryny informacje, dotyczące pozaziemskich najeźdźców z Command & Conquer 3: Tiberium Wars.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 28 marca 2007

Informacje o Grze
9.0

GRYOnline

8.2

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-12-11
12:22

Tweety32 Konsul

Kosmici! Niesamowite! Nigdy czegoś takiego jeszcze nie było! Łał!!! :)
Mam nadzieję, że poprawią gameplay w tym ich engine SAGE... Graficznie ten engine jest świetny i zachwyca juz od Emperor: Battle for Dune (graficznie to była rewolucja), ale AI jednostek i ogólnie cała dynamika to leży i kwiczy :(

Komentarz: Tweety32
2006-12-11
12:55

Scatterhead Senator

Scatterhead

Kosmici...
Którzy przylecą UFO...
I będą strzelać do ludzi...

Parowki...
Na gorąco...
W bułce, polane keczupem...

Komentarz: Scatterhead
2006-12-11
19:01

Volvox Pretorianin

Jestescie pewni ze kosmici beda miec mniej misji? Czy to nie jest aby 30 misji na GDI i NOD (po 15) i 15 dla kosmitow? :P

Komentarz: Volvox
2006-12-11
19:05

Czesiek_Alcatraz Senator

Czesiek_Alcatraz
😍

A czego można się było spodziewać po Electronic Arts? Żenada.

Komentarz: Czesiek_Alcatraz
2006-12-11
19:08

zanonimizowany217297 Generał

Faktycznie innowacje w EA zabijaja. Kosmici! Kto to widzial w innych grach? SAGE!? Szczyt techniki, UE3 wysiada zupelnie! (tak wiem to inne typy silnikow, smieje sie z tego - silniki RTS wystarczy popatrzec na Supreme Commander)
Zenada. Ta gra bedzie tak samo fatalna jak reszta RTSow tej firmy.

Komentarz: zanonimizowany217297

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl