Kolejne szczegóły na temat Fable 2

Przed kilkoma dniami w słonecznej Barcelonie odbyła się impreza o nazwie X06, będąca jedną wielką prezentacją możliwości Xboxa 360 oraz przeznaczonych nań gier. W Hiszpanii nie mogło oczywiście zabraknąć największych wizjonerów branży elektronicznej. Jednym z nich był Peter Molyneux, pracujący aktualnie nad cRPG Fable 2.

Marek Grochowski

Przed kilkoma dniami w słonecznej Barcelonie odbyła się impreza o nazwie X06, będąca jedną wielką prezentacją możliwości Xboxa 360 oraz przeznaczonych nań gier. W Hiszpanii nie mogło oczywiście zabraknąć największych wizjonerów branży elektronicznej. Jednym z nich był Peter Molyneux, pracujący aktualnie nad cRPG Fable 2.

Czołowa postać ekipy LionHead Studios unikała co prawda pokazania gameplaya nadchodzącego dzieła, tłumacząc się wczesnym stadium prac nad projektem, jednak informacje, jakie przedstawił nam ojciec Black & White, budują wiarę w to, że sequel Fable będzie równie innowacyjny, jak jego pierwowzór.

Jedną z najciekawszych rzeczy, z jakimi zetkniemy się w grze, będą dynamiczne lokacje. Pod tym niezrozumiałym sloganem kryje się następujący przykład: jeżeli podczas swojej wędrówki po lesie nasz bohater dostrzeże na pobliskiej polanie grupę ludzi stawiających namioty, będzie mógł ich zabić (zyskując punkty złej sławy) albo zaprzyjaźnić się z nimi. W tym drugim przypadku nasz heros umożliwi nowo poznanym kolegom rozbudowę ich osady i gdy powróci do lasu za 10 lat, zastanie tam dobrze prosperującą wieś lub nawet sporych rozmiarów miasto.

Kolejne szczegóły na temat Fable 2 - ilustracja #1

Następna sprawa to możliwość kupowania posiadłości. W zależności od aktualnego stanu majątkowego będziemy mogli nabyć różnego rodzaju nieruchomości, począwszy od skromnej chatki, a skończywszy na wielkim zamku. Zmiany pojawią się także w strukturze fabularnej. Przygodę z Fable 2 zaczniemy jako mały dzieciak – chłopiec lub dziewczynka, a nasze cechy psychiczne będą rozwijały się wraz z wiekiem i przeżytymi doświadczeniami.

Ponownie zobaczymy możliwość zawierania małżeństw, lecz tym razem twórcy zamierzają pójść o krok dalej i umożliwić nam posiadanie potomków. W tym miejscu Molyneux zastrzegł jednak, że w jego produkcie zabraknie seksualnych mini-gierek. Dzieci naszego bohatera będą oczywiście dziedziczyć jego cechy charakteru i kochać go bezwarunkową miłością. Progenitury „złych” rodziców będą także sprawiać drobne problemy, typu: robienie sobie obleśnego tatuażu i paradowanie z nim przed wściekłym ojcem.

Przebudowie ulegnie ponadto system walki, bazujący na rytmicznym wciskaniu odpowiednich guzików na gamepadzie, a oprawa graficzna produktu zostanie pozbawiona cutscenek (Molyneux uznał je za przestarzałą technologię). Autorzy szykują dla nas także bliżej nieokreśloną niespodziankę, której detali nie chcą zdradzać aż do momentu premiery ich dzieła. Data rynkowego debiutu Fable 2 na razie okryta jest tajemnicą.

Fable II

Fable II

Xbox
po premierze

Data wydania: 21 października 2008

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

8.2

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-10-01
17:42

zanonimizowany338750 Generał

moze i pierdoly gadaja,ale te pierdoly w slowach tego pana moga miec calkowite pokrycie. Konkurencja jakby takie rzeczy wgadywałaby to bym im nie uwierzyl,ale tu przynamniej mozna miec nadzieje...

Komentarz: zanonimizowany338750
2006-10-01
20:53

nagytow Legend

nagytow

Zapowiada sie nawet ciekawie. Oby tylko system zapisywania gry byl normalny, bo w jedynke przestalem grac dosc szybko, gdy okazalo sie, ze po kilkugodzinnej grze, zapisaniu i potem wczytaniu gry bylem znow na poczatku.

Komentarz: nagytow
2006-10-01
21:22

zanonimizowany321049 Generał

1 byla wciagajaca jednak za krotka licze na przedluzenie...

Komentarz: zanonimizowany321049
2006-10-01
22:22

zanonimizowany175529 Konsul

👍

Raziel--> (mistrz ortografii - zdanie zaczyna sie z duzej litery:). Jesli dla Ciebie fakt, ze mozna bylo w tej grze zalozyc albo zdjac caly zestaw armoru, jest wyznacznikiem niesamowitej innowacyjnosci gry to raczej nie powinienes sie do tego nawet publicznie przyznawac:). Caly system byl innowacyjny? Co w nim innowacyjnego? Jesli powiesz, ze dowolny rozwoj bohatera to Ciebie wysmieje i kaze wlaczyc starenka gre - Fallout2. Wtedy zobaczysz co znaczy dowolnosc w kreowaniu bohatera.
Zmiana wyglady herosa byla juz w wielu innych grach. Przyznam, ze starzenie sie bohatera to drobny powiew swiezosci... drobny!!
Pare (setek) gier w swoim zyciu juz ukonczylem dlatego powiedzialem, ze nie widze wiele innowacyjnosci w tej grze. Ale moze Ty wiesz lepiej. Ucz mnie mistrzu ortografii:) (btw - ja jestem po filologii polskiej wiec jesli chcesz moge udzielic Ci kilku lekcji z gamatyki historycznej albo ortografii:)

Komentarz: zanonimizowany175529
2006-10-01
22:40

zanonimizowany44715 Senator

bobrock:
Musze sie z toba zgodzic. Gra miala to cos ale jak sie przyjzec blizej, to tak na prawde nie bylo nic 'super'. Wszedzie bylo malo.

Komentarz: zanonimizowany44715

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl