Informacje na temat zawieszenia prac nad grą Doom 4 to „kompletne bzdury”

Wiceprezes ds. marketingu w studiu Bethesda Softworks wypowiedział się na temat ostatnich doniesień dotyczących rzekomego zawieszenia prac nad grą Doom 4. Jego zdaniem są to „kompletne bzdury”.

Marcin Skierski

Pete Hines zaprzeczył za pośrednictwem Twittera, jakoby prace nad grą Doom 4 zostały zawieszone. Takimi doniesieniami podzielili się w piątek redaktorzy serwisu Kotaku.

Wiceprezes ds. marketingu w studiu Bethesda Softworks nazwał te spekulacje „kompletnymi bzdurami”. Z kolei w kolejnym wpisie dodał: „Gry są gotowe, kiedy są ukończone i żaden tytuł tworzony przez id Software nie został przełożony – ani na jakiś czas, ani w ogóle”.

Informacje na temat zawieszenia prac nad grą Doom 4 to „kompletne bzdury” - ilustracja #1

Zamieszanie powstało w wyniku wiadomości przedstawionej przez tajemniczego współpracownika firmy Bethesda Softworks. Anonimowy informator serwisu Kotaku zdradził, że prace nad grą Doom 4 zostały zawieszone w wyniku nienajlepszego przyjęcia strzelaniny Rage. Okazuje się, że fani nie mają się czego obawiać i nadal mogą wypatrywać czwartej odsłony kultowej serii.

Doom 4 został zapowiedziany przez studio id Software jeszcze w 2008 roku, ale od tamtego czasu nie mieliśmy do czynienia ze zbyt wieloma informacjami na temat gry. Zdaniem Johna Carmacka (współzałożyciela id Software), czas oczekiwania na Doom 4 nie będzie tak długi jak w przypadku strzelaniny Rage. Na tą ostatnią czekaliśmy ponad 4 lata.

Doom

Doom

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 13 maja 2016

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.2

Gracze

9.6

Steam

8.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-10-24
16:41

DUNCAN_83 Generał

Drau> rozumiem ze wiele osob moglo zalowac wydanych pieniedzy. Wersji na konsole nie widzialem bo swojego x'a sprzedalem juz jakis czas temu. No i ta sprawa z ATI/AMD to jest niedopuszczalne aby ktos kto wydal kase na gre nie mogl sobie pograc.

Ja nie zaluje, smiga u mnie wszystko na starym sprzecie a gameplay bardzo utrafil w moje gusta. Ale podobnie bylo z doomem 3 - ze wzgledow technologicznych normale byly malej rozdzelczosci na niskopolygonowych obiektach. Ale jakby nie patrzec Carmack mial racje i gdzie sie nie rozejrzymy to normale na wszystkim a UE3 swego czasu swiecil sie od normali jak psu jajca.

Co by o rage'u nie gadac nie jest to gra slaba a wiele jej elementow zrobiona jest genialnie. Zauwaz tez ze nie pamietam gierki od id ktora nie poddalaby probie bebechow kompa. Wg mnie poprzeczka powinna byc zawieszona wyzej, moze to sie zmieni wraz z wyjsciem nowych konsol ale do tego czasu Carmack pewnie podjara sie czym innym.

Komentarz: DUNCAN_83
2011-10-24
17:01

DUNCAN_83 Generał

Zreszta tak to u mnie wyglada

Komentarz: DUNCAN_83
2011-10-24
17:03

DUNCAN_83 Generał

-->

Komentarz: DUNCAN_83
2011-10-24
17:04

DUNCAN_83 Generał

-->

Komentarz: DUNCAN_83
2011-10-24
17:05

DUNCAN_83 Generał

Miasto umarlych i dziedziniec wiezienia wladzy ma najbardziej rozmyte tekstury
-->

Komentarz: DUNCAN_83

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl